اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار همدان:

برگزاری انتخابات باشکوه ما را در مقابل دشمنان ایمن می‌کند

برگزاری انتخابات باشکوه ما را در مقابل دشمنان ایمن می‌کند
مصطفی آزادبخت گفت: برگزاری انتخابات باشکوه پدافند غیرعاملی است که ما را در مقابل دشمنان بیمه و ایمن می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ معاون سیاسی استاندار همدان پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی حوزه سایبری و فضای مجازی ویژه رابطین پدافند غیرعامل با بیان اینکه اگر سردار سلیمانی نبود اکنون باید در ایران با داعش می‌جنگیدیم، اظهار کرد: عقده استکبار به دلیل این بود که سردار سلیمانی با کمترین نیرو رستاخیزی به پا کرد و در مقابل آنها ایستاد و این سردار بزرگ را با این عقده ترور کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تأکید بر اینکه وقتی برای مقابله با داعش به سایر کشورها و خارج از مرزها رفتیم پیشگیری خوبی بود، گفت: ایران کشور مستقلی است و با توجه به این استقلال همیشه مورد هجوم هستیم و باید پدافند غیرعامل را تقویت کرد.

,

آزادبخت خطاب به مسئولان پدافند غیرعامل بیان کرد: این توان را دارید پدافند غیر عامل را در استان جاری کرده و این مهم را در جامعه فرهنگ‌سازی کنید.

,

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال این است انتخابات امسال را کمرنگ و مردم را دلسرد کند، افزود: هر کس در هر جایگاهی باید برای برگزاری انتخابات با شکوه، پرشور، سالم و بی‌طرفی تلاش کند و با این انتخابات می‌توانیم دشمن را به عقب برانیم.

,

معاون سیاسی استاندار همدان ادامه داد: چرا که برگزاری انتخابات باشکوه پدافند غیرعاملی است که ما را در مقابل دشمنان ایمن می‌کند.

,

معاون سیاسی استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: باید در اینگونه جلسات مشکلات را بررسی و رفع کرده و منتظر رفع مشکلات و مسائل از مرکز نباشیم.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از رابطین پدافند غیرعامل در استان و تعدادی از خبرنگاران فعال در این حوزه تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه