اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند

تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: برخی فعالیت دانشجویی را تنها در محدوده فعالیت‌های سیاسی و صدور بیانیه می‌دانند؛ درحالیکه تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عباس کاظمی دیروز(دوشنبه) در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بسیج دانشجویی استان قزوین و کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: فعالیت جاری و روزانه بسیج دانشجویی باید حل مسائل جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: نباید ظرفیت‌های دانشجویی در فضای بروکراسی زمین‌گیر شود و باید راه را برای حضور دانشجویان در جهت حل مسائل اصلی جامعه باز کرد.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: برخی فعالیت دانشجویی را تنها در محدوده فعالیت‌های سیاسی و صدور بیانیه می‌دانند؛ درحالیکه تشکل‌های دانشجویی نباید نسبت به مسائل اصلی جامعه بی‌تفاوت باشند بلکه باید در جهت حل این مسائل گام بردارند.

,

, ,

وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی باید با انجام فعالیت‌های گسترده جهادی و محرومیت زدایی و مطالبه گرایانه، ظرفیت‌های موجود در دانشجویان را فعال کند.

,

در ادامه مجید مومنی اظهار کرد: بزرگترین سرمایه یک کشور، سرمایه اجتماعی آن کشور است و بدرقه شهید سلیمانی در سراسر کشور این سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

,

وی در ادامه افزود: دانشجویان بسیجی، آتش به اختیار در سطح استان در جهت محرومیت زدایی در حال فعالیت هستند و فعالیت‌های بسیار خوبی در بسیج دانشجویی با حضور جوانان بسیجی در حال انجام است که قابل تقدیراست.

,

, ,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در پایان گفت: با امضای این تفاهم نامه دو مولود انقلاب اسلامی به یک هم‌افزایی بیش از پیش دست خواهند یافت تا با استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر خدمات بهتری را به محرومین ارائه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه