اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

لزوم تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه/ با تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها بی‌اثر می‌شود

لزوم تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه/ با تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها بی‌اثر می‌شود
کارشناس مسائل اقتصادی به لزوم تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی می توان در اقتصاد موفق بود و آن وقت است که تحریم ها اثرگذاری خود را از دست خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس نادمی در گفت و گو با خبرنگار  سفیر افلاک اظهار داشت: برای دستیابی به رشد و توسعه پایدار لازم است که توان داخلی را بیش از پیش تقویت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به تحریم ها باید از همه ظرفیت ها و فرصت ها به بهترین شکل استفاده کرد و مشکلات اقتصادی داخلی را می‌توان با دستان توانمند جوانان این سرزمین و استفاده از توان داخلی رفع کرد.

,

  کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر این که بسیاری از  این مشکلات ارتباطی با تحریم ها ندارد عنوان کرد: برای تقویت و توسعه صنعت ضروری است تا از توان عظیم نخبگان دانشگاهی استفاده شود.

,

وی به لزوم تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل مشکلات در صنعت، رابطه ضعیف صنعت و دانشگاه است در حالی برای این حلقه مفقوده می توان از ظرفیت نخبگان دانشگاهی استفاده کرد.

,

نادمی خاطر نشان کرد: محدودیت رقابت در صنعت یکی دیگر از مشکلات در این حوزه است و می طلبد برخی از صنایع را در یک فضای رقابتی قرار داد در این صورت است که مشکل ارتباط صنعت و دانشگاه نیز حل خواهد شد و نخبگان ایرانی می توانند  برای شرکتهایی مانند خودرو سازی طراحی کنند.

,

وی اظهارداشت: با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی می توان در اقتصاد موفق بود و آن وقت است که تحریم ها اثرگذاری خود را از دست خواهد داد.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به فرار مالیاتی افزود: برخی از پرداخت مالیات فرار می کنند که می طلبد تدابیر و برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا همه نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند.

,

وی عنوان کرد: تمام موارد مطرح شده عظم و اراده جدی مسئولان را برای حل مشکل اقتصادی می طلبد که هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنند.

,

نادمی بیان کرد: اقتصاد ایران سرمایه های عظیمی دارد که مهمترین آن سرمایه های انسانی و نخبگان کشور هستند و اگر بتوانیم نقش نخبگان در اقتصاد ایران را ارتقاء دهیم در این مسیر موفق بوده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه