اخبار داغ

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر خبر داد؛

آغاز به کار تکمیل ساخت مصلی حضرت ابوالفضل (ع) ملایر

آغاز به کار تکمیل ساخت مصلی حضرت ابوالفضل (ع) ملایر
حجت الاسلام مهدی بیات با بیان اینکه روند ساخت و تکمیل مصلی حضرت ابوالفضل (ع) شهر ملایر از امروز آغاز می‌شود، گفت: خیرین نقشی مهم در ساخت مصلی داشته و با پیگیری استاندار همدان نیز اعتباراتی برای تکمیل مصلی در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به آغاز روند تکمیل مصلی ملایر اظهار داشت: پس برگزاری جلسات هماهنگی مختلف تکمیل مصلی در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: هیئت امنای مصلی حضرت ابوالفضل(ع) به صورت امانی تکمیل کار مصلی را از امروز با نیت شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می کنند تا هر چه سریعتر شاهد حضور مردم ملایر در این مکان باشیم.

,

حجت السلام بیات گفت: پس از مشکلات پیش آمده در کار پیمانکار گذشته و توقف ساخت مصلی ملایر جلسات مختلفی برای تکمیل مصلی برگزار شد.

,

وی بیان کرد: در جلسه ای که هفته گذشته با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه ملایر برگزار شد تصمیم بر آغاز تکمیل ساخت مصلی گرفته شد.

,

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر افزود: در این نشست تصمیم بر این شد که نواقص موجود در مصلی برطرف و تکمیل مصلی با حضور مهندسین ناظر به صورت فنی و دقیق پیگیری شود.

,

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت این مصلی بیان کرد: خیرین نقشی مهم در ساخت مصلی داشته و با پیگیری استاندار همدان نیز اعتباراتی برای تکمیل مصلی در نظر گرفته شده است.

,

حجت الاسلام بیات تکمیل قسمت خواهران و جایگاه خطیب را از اولویت های تکمیل مصلی ملایر عنوان و تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امید است ماه رمضان آینده با توجه به حضور گسترده مردم، نماز جمعه در مصلی برگزار شود.

,

ساخت مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر جنب گلزار شهدای شمس‌آباد در ۳۰ متری تاجوک از سال ۸۴ آغاز شده و سال‌هاست به خاطر مشکلات عدیده‌‌ای که دارد هنوز به سرانجام نرسیده است.

, تاجوک,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه