اخبار داغ

مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند آماده میزبانی از رویدادهای کشوری

مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند آماده میزبانی از رویدادهای کشوری
مدیر اجرایی مجموعه فرهنگی، ورزشی علیمرادیان نهاوند از آماده‌سازی این مجموعه برای میزبانی از رویدادهای ورزشی استانی و کشوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: فعالیت رشته‌های ورزشی در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند گسترش‌یافته است و هدف رونق ورزش در شهرستان نهاوند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه میزبانی و برگزاری المپیاد ورزشی در آینده نزدیک در تمامی رشته‌ها است.

,

مدیر اجرایی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند گفت: هدف این مجموعه فراهم کردن امکانات و ایجاد شرایط مناسب برای دعوت کردن از تیم‌های مختلف کشوری برای استفاده از ظرفیت این مجموعه بزرگ ورزشی است.

,

ادیب به برگزاری المپیاد ورزشی در این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: با میزبانی و برگزاری این المپیاد نه‌ تنها مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان شناسانده می‌شود بلکه خدمتی نیز در مسیر ارتقاء فرهنگ ورزش و معرفی شهرستان نهاوند خواهد بود.

,

مدیر اجرایی مجموعه ورزشی علیمرادیان گفت: همچنین از دیگر برنامه‌ها و اهداف این مجموعه می‌توان به تشویق و ارتقاء فرهنگ ورزش در بین کارکنان ادارات و دانشگاه‌های شهرستان اشاره کرد تا از امکانات این مجموعه استفاده بهینه شود.

,

وی در رابطه با امکانات و رشته‌های فعال در این مجموعه ورزشی اظهار داشت: این مجموعه دارای امکاناتی چون استخر، زمین چمن، سالن فوتسال، بدن‌سازی، اسکیت، تنیس روی میز، جودو، سنگ‌نوردی، بدمینتون، کشتی، والیبال، بسکتبال، هندبال، شطرنج، دومیدانی و ایروبیک برای بانوان و آقایان است.

,

ادیب افزود: ادارات، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها می‌توانند از تمامی این امکانات با توجه به برنامه زمان‌بندی‌شده و با تعرفه بسیار مناسب استفاده کنند.

,

مدیر اجرایی مجموعه ورزشی علیمرادیان عنوان کرد: مجموعه خیر ساز علیمرادیان به‌عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ، استاندارد و کم‌نظیر در استان همدان و غرب کشور ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری و میزبانی از مسابقات مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی است.

,

وی اظهار داشت: در حال تلاش برای برگزاری و میزبانی از مسابقات مختلف در سطوح مختلف هستیم و از متولیان ورزش در شهرستان و استان نیز تقاضا داریم از این ظرفیت عظیم در برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی و فرهنگی بیشتر استفاده کنند.

,

ادیب گفت: توسط کادر مدیریتی این مجموعه، از سالن، واحدهای ورزشی، خوابگاه، فضای سبز و سایر قسمت‌های این مجموعه عظیم بازدید شد و مشکلات و موانع برای توسعه و استفاده بهینه موردبررسی قرار گرفت و برای حل کردن آن‌ها اقدام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه