اخبار داغ

مدیرکل امور عشایری لرستان:

بیش از ۲ میلیون لیتر نفت بین عشایر لرستان توزیع شد

بیش از ۲ میلیون لیتر نفت بین عشایر لرستان توزیع شد
مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: تاکنون در مناطق ییلاقی استان بیش از 2 میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و در مناطق قشلاقی استان نیز ۱۸۰ هزار لیتر نفت توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کریمی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به جایگزین شدن طرح سوخت فسیلی به جای سوخت نباتی اظهارداشت: سال ۶۸ در منطقه امور عشایری این طرح شروع و منجربه ایجاد ۸۷ جایگاه سوخت و۴۵ جایگاه گاز در مناطق عشایری استان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تا کنون به صورت مرتب  2800 لیتر نفت در مناطق ییلاقی استان لرستان توزیع شده است.

,

مدیرکل امور عشایری لرستان به مشکل توزیع نفت در مناطق قشلاقی اشاره و عنوان کرد: بین سازمان امور عشایری و شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور جلسه ای برگزار شد که امور عشایری استان در این جلسه دعوت و پس از بیان مشکل توزیع نفت در مناطق قشلاقی استان به این مشکل حل و فصل شد.

,

وی با اشاره به اینکه مردم منطقه عشایر به شرکت  تعاونی ها مراجعه و در سامانه تجارت آسان (newtejaratasan.niopdc.ir ) ثبت سامانه می کنند و شرکت نفت حواله را در اختیار تعاونی ها می‌گذارد بیان کرد: امور عشایر استان با دو تا تانکر که در اختیار دارد نفت را بارگیری و در بین مردم عشایرمنطقه استان توزیع می کند که خوشبختانه مشکل کمبود نفت در مناطق عشایربا توجه به تعاملی که بین امور عشایر استان و پخش فرا ورده های نفتی صورت گرفت رفع شد.

,

وی گفت: تا کنون در مناطق ییلاقی استان بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و در مناطق قشلاقی استان نیز ۱۸۰ هزار لیتر نفت توزیع شده است.

,

کریمی تصریح کرد: یکم بهمن ماه سامانه برای ثبت نام باز است و ما حواله را خریداری می کنیم پس از گرفتن حواله  نفت در بین مردم منطقه عشایر استان  توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه