اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

توقیف محموله ۱۰ میلیاردی دخانیات قاچاق در پارسیان

توقیف محموله ۱۰ میلیاردی دخانیات  قاچاق در پارسیان
جعفری از کشف ۵۰۲ هزار نخ سیگار و بیش از ۸ هزار بسته تنباکو میوه ای قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله بی امان با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایستگاه بازرسی “لاورچهو” حین کنترل محورهای فرعی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علایم بازدارنده سعی داشت از محل متواری شود، تصریح کرد: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران، راننده خودرو پس از طی مسافتی عرصه را بر خود تنگ دید و با رها کردن آن از محل متواری شد.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو مذکور ۵۰۲ هزار نخ سیگار و ۸ هزار و ۲۲۰ بسته تنباکو میوه ای خارجی قاچاق کشف شد.

,

جعفری، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: راننده خودرو حامل محموله قاچاق شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه پیامک ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه