اخبار داغ

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

برگ برنده شهید سلیمانی ولایتمداری بود/ آرمان و اهداف حاج قاسم پیش روی ماست

برگ برنده شهید سلیمانی ولایتمداری بود/ آرمان و اهداف حاج قاسم پیش روی ماست
جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برگ برنده اش ولایتمداری بود و آن را در عمل ثابت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر‌افلاک، سردار حبیب الله توکلی در محفل انس و مودت پاسداران بازنشسته کوهدشت که در حسینیه ثار الله (ع) سپاه ناحیه کوهدشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه(س) و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی، اظهار داشت: شهید سلیمانی مجاهدی خستگی ناپذیر و رزمنده ای بی ادعا بود، شهادت ایشان با ایام فاطمیه(س) و هم رزم شهیدش شهید حاج احمد کاظمی مقارن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک،,

وی افزود: در جای جای دنیا برای شهادت حاج قاسم سلیمانی مراسم گرفته شد، در هندوستان ۴۳۰ نقطه به عزاداری پرداختند که این نمایانگر محبت وی در دل آزادی خواهان است.

,

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره عظمت تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی، عنوان کرد: سردار قاآنی در مراسم معارفه اش به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس گفت: حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه شهید کردند اما ما از دشمنان  وی انتقامی جوانمردانه خواهیم گرفت.

,

وی با اشاره به اتحاد و انسجام گروه های مقاومت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تجمع و تشییع حدود ۵۰ میلیونی شهید حاج قاسم و انتقامی که سردار حاجی زاده از آمریکایی ها گرفت را به دو یوم الله بزرگ تعبیر کردند.

,

سردار توکلی با اشاره به اینکه دشمن ابزار قدرتمندی به عنوان رسانه را در اختیار دارد، اظهار داشت: آرمان و اهداف حاج قاسم پیش روی ماست ،این مسیر نباید فراموش شود، دفاع از انقلاب و نظام باید انقلابی باشد، در زمانی علم در جبهه بود و اکنون حضور فعالانه و تاثیر گذار در فضای مجازی ضرورت دارد.

,

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اشاره ای به تحرکات برخی دانشجویان مقابل دانشگاه امیرکبیر را داشت و گفت: دشمن، هر زمانی که ملت و نظام اسلامی افتخاراتی کسب می کردند، بلافاصله در صدد فتنه بر آمده که اثر پیروزی را در کام مردم کم کنند.

,

وی با اشاره به حضور میلیونی و هرساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: در آستانه انتخابات هستیم، ان‌شالله دلدادگان انقلاب اسلامی مشارکتی حداکثری از خود نمایش خواهند داد، در این راستا کوهدشت همیشه علمدار و خط مقدم بوده و دارای مشارکتی بالا است

,

سردار توکلی حضور آگاهانه در فضای مجازی را ضرورری برشمرد و گفت: همه زیر یک علم هستیم ، شهید حاج قاسم  برگ برنده اش ولایتمداری بود و آن را در عمل ثابت کرد ایشان در جایی گفته است هرکس می خواهد عاقبت بخیر شده و رو سیاه نشود در دل و قلب خودش ارتباط ولایت و مسیر ایشان داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه