اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

وجود نیروی قدس مکتب و الگویی در سطح منطقه است

وجود نیروی قدس مکتب و الگویی در سطح منطقه است
سعدالله زارعی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری سیاست برخورد با آمریکا یک تحول مهم برای نیروهای قدس به حساب می آید، گفت: وجود نیروی قدس به عنوان مکتب، راه، شیوه و الگویی در سطح منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تحلیل سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجتماع بزرگ با تبیین شخصیت شهید سردار سلیمانی از خط و مشی ایشان به عنوان مکتب یاد کردند، مکتبی که در عرصه بین المللی توانسته برکات فراوانی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در تبیینی که از نیروی قدس جمهوری اسلامی داشتند در بیانات خود سپاه قدس را سپاه بدون مرز خواندند، افزود: ایشان تبیین جامع و کاملی از این نیرو داشتند و فرمودند این نیرو فقط نیروی امنیتی نیست بلکه یک نیروی انسانی و الگویی است.

,

زارعی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه، نیروی قدس سپاه پاسداران را به عنوان نیرویی امنیتی، اجتماعی و فرهنگی برشمردند، بیان کرد: ایشان شهید سردار سلیمانی را نیز به عنوان مکتبی فکری و جامع مدنظر قرار دادند.

,

وی با بیان اینکه دولت های منطقه، آمریکا و اسرائیل از گذشته به شدت در مقابل  نیروی سپاه قدس جمهوری اسلامی فعال بوده و آن را عنصری تروریست می خواندند، ادامه داد: پس از سخنرانی رهبر انقلاب با صراحتی که در بیان داشتند، کشورهای منطقه حرف انتقادی از این نظریه و بیان ایشان نداشتند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه برای همه جا افتاده که نیروی قدس جمهوری اسلامی وجود خارجی دارد و مورد پذیرش دولت هاست، بیان کرد: وجود نیروی قدس به عنوان مکتب، راه، شیوه و الگویی در سطح منطقه است.

,

زارعی با تاکید بر این نکته که سخنرانی مقام معظم رهبری نه برای داخل بلکه خطبه ای برای دولت های خارجی و منطقه است، تصریح کرد: ایشان در سخنرانی خود به صراحت  راه حل ایران را با شیوایی به دولت ها بازگو کردند.

,

وی در خصوص بخشی از خطبه های مقام معظم رهبری که به صورت عربی بیان شد، اظهار کرد: ایشان در این خطبه بر روی خروج آمریکا از منطقه تاکید و مهمترین و اصلی‌ترین تنبیه را اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه اعلام کردند.

,

این کارشناس سیاسی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری سیاست برخورد با آمریکا یک تحول مهم برای نیروهای قدس به حساب می آید.

,

زارعی با تحلیل خطبه های مقام معظم رهبری، یادآور شد: طبق فرمایشات رهبری دولت های منطقه باید ساز و کار جدیدی در خصوص پایگاه های آمریکا در منطقه داشته باشند که این نشان می دهد باید نسبت به بیانات ایشان مکث و تامل بیشتری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه