اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

افسران جنگ نرم فضای مجازی را مانند دوران دفاع مقدس هدایت کنند

افسران جنگ نرم فضای مجازی را مانند دوران دفاع مقدس هدایت کنند
برات زاده گفت: جوانان باید صحنه فضای مجازی را مانند دوران دفاع مقدس به خوبی به دست گرفته و هدایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فعالان فضای مجازی استان، اظهار کرد: در حال حاضر در جامعه شاهد جنگ نرم هستیم و دشمن از این طریق با هدف گرفتن تفکر جوانان می‌خواهد به اهداف شوم خود برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: خوشبختانه با وجود جوانان متفکر و با انگیزه‌ای که در کشور داریم تا کنون اقدامات هوشمندانه‌ای در مقابل جنگ نرم دشمن انجام شده است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این زمان افسران جنگ نرم با حداقل امکانات و تجهیزات محتواهای خوبی تولید خواهند کرد که تاثیرات بسیار زیادی خواهد داشت.
,
 
,
برات زاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری در مورد حضور صحیح و توجه به فضای مجازی تاکیدات فراوانی دارند و لازم است جوانان در این عرصه ورود کرده و به خوبی نقش آفرینی کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: جوانان باید صحنه فضای مجازی را مانند دوران دفاع مقدس به خوبی به دست گرفته و هدایت کنند.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: درست است که بخشی از فضای مجازی در دست ما نیست و توسط بیگانگان اداره می‌شود اما تمام این فضا که در دست دشمن نیست و می‌توان از شرایط ایجاد شده به نحوی استفاده کرد که با تولید محتوای مناسب به اهداف خود دست پیدا کنیم.
,
 
,
برات زاده افزود: در شرایط کنونی خواسته یا ناخواسته در فضای مجازی قرار داریم و باید با روحیه، انگیزه، اعتماد و باور در این فضا وارد شویم و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و لبیک گفتن به خواسته‌های ایشان در تولید محتوای فرهنگی مناسب درفضای مجازی ورود کنیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در اتفاقاتی که طی ماه اخیر در کشور شاهد بودیم و مهمترین آن ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در فضای مجازی به خوبی شاهد تولید محتواهایی در خصوص این شخصیت و کارهای انجام شده توسط این شهید والامقام بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
,
 
,
این رویداد با رمز یا فاطمه الزهرا (س) آغاز شد و 48 ساعت به طول خواهد انجامید.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه