اخبار داغ

فرماندار بردسکن خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 125 پروژه همزمان با دهه فجر در بردسکن

افتتاح و کلنگ‌زنی 125 پروژه همزمان با دهه فجر در بردسکن
فرماندار بردسکن از افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی 125 پروژه در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ‌بر 182 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات دولت، اقدامات نظام و انقلاب است و با بیان اقدامات دولت در دهه فجر باید نشاط و امید را به جامعه منتقل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجتبی شاکری، فرماندار بردسکن ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: دهه فجر امسال اولین دهه فجر در گام دوم انقلاب است به همین دلیل متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تقارن شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و انتخابات دوم اسفند با دهه فجر را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره تلاش می‌کنند که به نظام و انقلاب ضربه بزنند.

,

فرماندار بردسکن با بیان اینکه انقلاب سلامی، زنده و پویا در پرتوی ولایت مداری، جهاد و مقاومت را شعار محوری دهه فجر سال جاری است، تصریح کرد: اقدامات دولت، اقدامات نظام و انقلاب است و با بیان اقدامات دولت در دهه فجر باید نشاط و امید را به جامعه منتقل کرد.

,

وی با تأکید بر اینکه خدمت به منت به مردم نماد دولت و نظام است و دشمن همه تلاش خود را برای تزریق ناامیدی به جامعه به‌کار بسته است، اذعان کرد: امروزه جنگ اقتصادی باعث خودباوری بیشتر در جامعه شده است و مطمئناً هر چه تهدیدها بیشتر شود ایمان به توان مقاومت بیشتر می‌شود.

,

شاکری با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی از ملزومات مسئولین بیان‌شده است، عنوان کرد: در برنامه‌های ده گردشی خود بیش از ۵۰ روستا مورد بازدید قرارگرفته شده که با تمام ظرفیت‌های شهرستان سعی در انجام حل مشکلات داریم.

,

وی با بیان اینکه ۱۲۵ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۸۲ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود، تشریح کرد: افتتاح پروژه آسفالت معابر شهری بردسکن و شهرداری شهرآباد، احداث ۴۰ کیلومتر شبکه برق معادن، انتقال شبکه آب شرب روستایی و توسعه معابر روستایی، کانال انتقال آب کشاورزی، لوله‌گذاری و احیای قنوات، مرکز جامع سلامت، افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی، افتتاح اقامتگاه‌های بوم گردی طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری، افتتاح ساختمان دهیاری، پارک روستایی، کتابخانه عمومی و ایمن‌سازی جاده روستایی از مهم‌ترین پروژه‌های این دهه مبارک است.

,

فرماندار بردسکن با بیان اینکه تعداد ۱۰۵ پروژه بااعتبار ۱۶۹ میلیارد تومان در نقاط روستایی به بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌رسد، افزود: این تعداد ۹۳ درصد از اعتبارات را شامل می‌شود و تعداد ۲۰ پروژه بااعتبار بالغ‌بر ۱۳ میلیارد تومان در نقاط شهری که ۷ درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده است کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی جمعیت برخوردار از این پروژه‌ها را ۷۵ هزار نفر ذکر کرد و افزود: پروژه‌های قابل‌افتتاح ۱۱۷ پروژه با اعتبار ۱۷۶ میلیارد تومان و پروژه‌های کلنگ زنی ۸ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد تومان است.

,

شاکری با بیان اینکه پروژه‌هایی که اعتبار پایداری دارد کلنگ زنی می‌شود، تأکید کرد: ۹ هزار بیمه‌شده اصلی در سطح شهرستان بردسکن و ۳۶ هزار بیمه‌شده تبعی داریم که تمامی مصوبات مجوز احداث درمانگاه توسط سازمان تأمین اجتماعی کشور انجام‌شده که بیش از ۱۲ الی ۱۵ میلیارد تومان تأمین اعتبار لحاظ گردیده است.

,

فرماندار بردسکن محوریت برنامه‌های دهه مبارک فجر را مردمی ذکر کرد و گفت: توسعه متوازن و مهاجرت معکوس و ماندگاری جمعیت روستایی از نگاه ویژه دولت به روستاها می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه