اخبار داغ

رونمایی از کتابی که با پیگیری‌های «حاج قاسم سلیمانی» تدوین و چاپ شد

رونمایی از کتابی که با پیگیری‌های «حاج قاسم سلیمانی» تدوین و چاپ شد
مراسم رونمایی از کتاب پاییز پنجاه سالگی انتشارات خط مقدم با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری ساعت 15 پنجشنبه 3 بهمن ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از کتاب پاییز پنجاه سالگی انتشارات خط مقدم با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری ساعت 15 پنجشنبه 3 بهمن ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

کتاب‌ پاییز پنجاه سالگی از مجموعه کتب خاطرات همسران شهدای مدافع حرم انتشارات خط مقدم، روز پنجشنبه 3 بهمن در سیصدودهمین مراسم شب خاطره، با یاد و خاطره‌ی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، مسئولان کشوری و لشکری در تالار اندیشه حوزه هنری رونمایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

, ,


پاییز پنحاه‌ سالگی به قلم فاطمه بهبودی، روایت همسر شهید مدافع حرم شهید محمد جمالی است. شهید جمالی، از فرماندهان لشکر 41 ثارالله و از همرزمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که در 1342 در شهربابک کرمان به دنیا آمد و در آبان 92 در حومه دمشق، شهد شیرین شهادت را نوشید.

,
,


این کتاب با عنایت و پیگیری‌های سید شهدای محور مقاومت، حاج قاسم سلیمانی تدوین و توسط انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است.

,
,


برنامه شب خاطره و رونمایی از این کتاب، روز پنجشنبه 3 بهمن از ساعت 15 در تالار اندیشه واقع در خیابان سمیه، نرسیده به حافظ برگزار می‌شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه