اخبار داغ

48ساعت رقابت اندیشه ها؛

رویدادی برای قدرتمند سازی نیروهای انقلابی

رویدادی برای قدرتمند سازی نیروهای انقلابی
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به واقع تمرینی برای قدرتمند سازی نیروهای انقلابی در عرصه تولیدات دیجیتال و فضای مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ” راه آرمان ” اولین و بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان از صبح دیروز همزمان با سایر استان های کشور در کرمان نیز شروع به کار کرد، اکنون ۱۵ تیم تولید محتوا در سه بخش  پویا نمایی، بازی سازی و اپلیکیشن در حال رقابت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

این تیم ها تنها فرصت دارند در ۴۸ ساعت محتوای مورد نظرشان را تولید کنند. به سراغ برخی غرفه ها رفتیم تا از اهداف حضورشان در این رویداد باخبر شویم.

,

اندیشیدن و انگیزه داشتن نیروهای جوان نتایجی از برگزاری رویداد ها است

, اندیشیدن و انگیزه داشتن نیروهای جوان نتایجی از برگزاری رویداد ها است,

یکی از تیم ها با نام اسپرلوس به معنای خانه شاهان به میدان آمده است، تیمی که ۳ عضو داشت و معتقد بود می تواند یکی از برگزیده های این رویداد باشد.

,

, ,

 

,

 

,

تیم اسپرلوس از شهرستان زرند در بخش تولید اپلیکیشن حضور پیدا کرده است، محسن حقیقی سرگروه این تیم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قبل از حضور در این رویداد در حیطه تولید اپلیکیشن های موبایلی فعالیت داشته ایم اما هدفمان از حضور در این رویداد این است تا خودمان را به چالش بکشانیم.

,

او در پاسخ به این که برپایی چنین رویدادهایی چه تاثیری می تواند بر جوانان داشته باشد، بیان کرد: این رویدادها کمک می کند تا استعداد های جوانان شکوفا شود ضمن این که می توان با برگزاری چنین رویدادهایی توانمندی های نیروهای جوان کشور را نیز شناسایی کرد.

,

حقیقی معتقد بود که برای از دست ندادن توانایی و پتانسیل جوانان در حوزه فضای مجازی بهتر است بعد از شناسایی تیم های با استعداد به آن ها بها داده و تیم ها به حال خود رها نشوند.

,

وی بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود تا انگیزه کار کردن جوان بیشتر شود ضمن این که جوان را به این باور می رساند که با فکر کردن و اندیشیدن به نتیجه می رسد.

,

نیاز امروز جامعه حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی است

, نیاز امروز جامعه حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی است,

آن طرف تر گروهی با نام ” شهید قاسم سلیمانی ” در حال تلاش بود. تیمی که از شهرستان رابر پا به عرصه رقابت گذاشته بود.

,

, ,
, ,

سرگروه این تیم روح الله حسنلو در خصوص دلیل نام گذاری تیمشان به نام ” شهید قاسم سلیمانی” گفت: سردار دلها اهل قنات ملک شهرستان رابر است، من و بچه های این تیم  بارها این شهید را دیده بودیم و جذب رفتار و منش سردار سلیمانی شده بودیم.

,

وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی است بنابراین تلاش کردیم تابه این عرصه قدم گذاریم.

,

حسنلو بیان کرد: شاهد هستیم که ضربه هایی که به پیکره انقلاب اسلامی وارد می شود از همین فضای مجازی است از این رو تلاش کردیم تا بتوانیم با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم.

,

تیم ” شهید قاسم سلیمانی” در دو بخش بازیهای اندروید و پویانمایی شرکت کرده است.

,

برگزاری رویدادها، محک توانایی جوانان است

, برگزاری رویدادها، محک توانایی جوانان است,

تیم “شهید اسدی” از دیگر تیم هایی است که در این رقابت ها حضور دارد.

,

, ,
, ,

محمد جواد اسدی سرگروه این تیم با بیان این که سال گذشته تیم “شهید اسدی” در تهران در بخش انیمیشن رتبه اول را کسب کرد گفت: این تیم امسال در کرمان در بخش تولید اپلیکیشن شرکت کرده اند.

,

اسدی عنوان کرد: نام اپلیکیشنی که در حال حاضر تلاش می کنند تا تولید نمایند”برجا” به معنای باشگاه رسانه ای جوانان انقلاب است .

,

وی ادامه داد: اپلیکیشن برجا در حیطه آموزش تولید محصولات خانگی است ضمن این که اخبار اقتصادی و راهکارهای بزرگان اقتصادانان نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

,

وی در خصوص تاثیر رویدادها بر اندیشه جوانان گفت: رویداد ها باعث سنجش افراد شرکت کننده و محک توانایی آن ها می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه