اخبار داغ

معاون فرماندار بروجرد:

محورهای اصلی بروجرد باز شد/ راه روستایی ۱۸۰ روستا مسدود است

محورهای اصلی بروجرد باز شد/ راه روستایی ۱۸۰ روستا مسدود است
معاون فرماندار بروجرد با بیان اینکه راه های اصلی بروجرد باز شده است گفت: راه حدود ۱۵۰روستای بخش مرکزی و ۳۰ روستای اشترینان مسدود شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: روز گذشته در پی بارش برف در چند ساعت محورهای اصلی بروجرد بسته شد که با تلاش نیروهای راهداری و امدادی مسیر های اصلی باز و هم اکنون تردد در آنها جریان دارد..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به شدت برف، همه مسیرهای روستایی شهرستان بروجرد بسته شدند که راه حدود ۱۵۰روستای بخش مرکزی و ۳۰ روستای اشترینان مسدود شد و از صبح امروز کار بازگشایی محورهای روستایی آغاز شده و تلاش می شود که امروز این محورها بازگشایی شوند..

,

معاون فرماندار بروجرد عنوان کرد: در سطح شهر نیز بارش برف سبب مختل شدن تردد شده بود که با برفروبی و نمک پاشی بخشی از  این مشکلات حل شد و هم اکنون در سطح شهر نیز تردد جریان دارد.

,

فلاح گفت: شب گذشته بیشترین مشکل در شهرک ها بود که برفروبی انجام شد و با توجه به حداقل امکانات اما تا صبح امروز بخش اعظمی از مشکلات برطرف شده است.

,

وی تصریح کرد: برف سنگین سبب شکستن درختان در سطح شهر شده بود و برق بخشی از مناطق بروجرد چند ساعتی قطع شد که پس از رفع مشکل، برق ها وصل شد..

,

معاون فرماندار بروجرد اظهار داشت: شب گذشته تعداد زیادی خودرو در جاده دانشگاه بروجرد و بلوار بهشت گرفتار شده بودند که با تلاش های لازم مسیر باز شد و خودروها از برف نجات یافتند..

,

وی افزود: در حال حاضر کار بازگشایی محور ونایی و دودانگه آغاز شده و تا ظهر این محورها و محورهای دیگر روستایی بازگشایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه