اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خبرداد؛

کمک یک میلیارد ریالی اصناف زنجان به سیل زدگان سیستان و بلوچستانی

کمک یک میلیارد ریالی اصناف زنجان به سیل زدگان سیستان و بلوچستانی
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: تا کنون یک میلیارد ریال کمک های غیر نقدی از سوی بازاریان، اصناف و کسبه زنجان برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بازاریان و اصناف استان زنجان برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان همت کرده و تا کنون انواع کنسرویجات به قیمت 100 میلیون تومان به این استان ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شهرستان های استان در حال جمع آوری کمک های غیر نقدی برای کمک به سیل زدگان هستند، افزود: اتاق بازرگانی برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان نیز اقدام می کند.

,

این مسئول بیان داشت: شرکت پارس حیات استان زنجان 500 میلیون تومان لوازم بهداشتی را از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به سیستان و بلوچستان ارسال می کند.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اصناف و بازاریان استان ادامه دارد، تصریح کرد: کمک های نقدی به شماره حساب بسیج مستضعفن واریز می شود.

,

حیدری ادامه داد: با توجه به اعلام نیاز استان سیستان و بلوچستان در خصوص کمبود خشکبار، لوازم بهداشتی و لوازم گرمایشی،روسای اتاق اصناف به عنوان نمایندگان اصناف استان درصدد جمع آوری این لوازم هستند.

,

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی قرار دارند، بیان داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در استان سیستان و بلوچستان کمک های اصناف جمع آوری و به این استان ارسال می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان زنجان یاریگر مردم بوده و کمک های غیر نقدی در قالب انواع کنسرویجات،پتو، لوازم گرمایشی،مواد غذایی و بهداشتی به این استان ارسال می شود.

,
انتهای پیام/
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه