اخبار داغ

اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری شیروان نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌هاست

اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری شیروان نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌هاست
فرماندار شیروان در جلسه بازآفرینی شهری گفت: اجرای طرح های بازآفرینی شهری شیروان نیازمند مشارکت تمامی دستگاه هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شیروان امین رضا مراتی با انتقاد از عملی نشدن کامل نشست‌های متعدد ستاد باز آفرینی این شهرستان گفت: اجرای طرح‌های مربوط به آن نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری شیروان,  امین رضا مراتی با انتقاد از عملی نشدن کامل نشست‌های متعدد ستاد باز آفرینی این شهرستان گفت: اجرای طرح‌های مربوط به آن نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی است.,  ,

وی افزود: هم اکنون، بیش از ۲۸ هزار نفر از شهروندان شیروان در بافت فرسوده شامل پنج محله با گستره ۳۱۰ هکتار سکونت دارند که این رقم یک‌سوم جمعیت ۸۵ هزار نفری را شامل می‌شود.

,

مراتی یادآور شد: ساماندهی، بهسازی و بازگشایی معابر، ساماندهی پروژه چایلق، بهسازی و تکمیل مدرسه ستارزاده، ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی و دفتر تسهیل گری، فضای سبز و زیباسازی مبلمان شهری، خانه فرهنگ و بوستان کودک از طرح های مصوب برای بازآفرینی در بافت فرسوده شیروان است.

,

امین رضا مرآتی بیان کرد: باید با برگزاری نشست های فشرده و تخصصی اجرای طرح های ستاد بازآفرینی را شتاب بخشید که برای انجام آن نیازمند توجه به زیرساخت های شهری است.

,

وی با بیان اینکه در فضای بازآفرینی صرفا به یک پروژه موردی و خاص نخواهیم پرداخت گفت: موضوعات مربوط به اجرای طرح های بازآفرینی شهری باید د تمام ابعاد آن بررسی و تصمیم گیری شود.

,

مرآتی افزود: پیشنهاد می شود تا بخشی از اعتبارات دستگاه ها به تحقق برنامه های ستادبازآفرینی اختصاص یابد زیراکه سرمایه گذاری هرچه بیشتر در این زمینه بخاطر وجود بناهای تاریخی نظیر ارگ نادری می تواند به گردشگری شهرستان کمک فراوانی بکند.

,

وی با بیان اینکه مشکلات بافت های فرسوده زیاد است، گفت: برای اجرای بهتر و غلبه بر این مشکلات باید به توانمندی شهرستان توجه و از مردم در این زمینه کمک گرفته شود.

,

امسال برای بازآفرینی شهری در شیروان، ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده بود که تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

,

انتهای پیام/حق بین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه