اخبار داغ

حمیدرضا زندی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج عنوان کرد

گام موثر فضای مجازی بسیج در به راه انداختن نهضت تولید محتوای دیجیتال

گام موثر فضای مجازی بسیج در به راه انداختن نهضت تولید محتوای دیجیتال
حمیدرضا زندی، مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صداوسیما هم با حضور در مرکز کنترل و مانیتورینگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج از این رویداد مهم و فعالیت های تیم های شرکت کننده به صورت آنلاین بازدید کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه بازدید مسئولان از مرکز کنترل و مانیتورینگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج، حمیدرضا زندی، مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صداوسیما هم با حضور در این مرکز از این رویداد مهم و فعالیت های تیم های شرکت کننده به صورت آنلاین بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حمیدرضا زندی,

وی در خصوص اهمیت رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شرایط فعلی اظهار داشت: این اقدام موثر بسیج در شرایط فعلی کمک بزرگی به نهضت تولید محتوای بومی کرده است تا جایی که می توان امیدوار بود در صورت ادامه این حرکت‌ و گسترش تولیدات بومی در سه حوزه انیمیشن، بازی های رایانه ای و نرم افزار، دشمن در فضای مجازی متحمل شکست سختی خواهد شد.

,

مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های صدا و سیما ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تصریح کرد: سازمان فضای مجازی بسیج با برگزاری این رقابت‌ها و اقداماتی از این قبیل می‌تواند نقش موثری در به راه انداختن نهضت تولید محتوا ایفا کند.

,

زندی ضمن تأکید بر لزوم حمایت از استعدادهایی که در این رقابت‌ها شناسایی می‌شوند بیان کرد: آمادگی هرگونه همکاری در راستای هم افزایی برای افزایش سطح کمی و کیفی محتواهای تولید شده در فضای مجازی هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه