اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تظاهرات امروز در بغداد، تحولی مبارک در عراق/هیمنه آمریکا در عین الاسد شکسته شد

تظاهرات امروز در بغداد، تحولی مبارک در عراق/هیمنه آمریکا در عین الاسد شکسته شد
کارشناس مسائل سیاسی تظاهرات امروز در بغداد را تحول مبارکی در عراق دانست و گفت: هیمنه آمریکا در عین الاسد شکسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون رهبران در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به تظاهرات ضد آمریکایی مردم عراق اظهار داشت: همیشه حرکت های مردمی در هر نظام تعیین کننده و سرنوشت ساز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: آمریکا تلاش داشت تا روابط بین ایران و عراق تیره شود و تلاش کرد تا از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران و عراق استفاده کند اما این توطئه ها اثر گذار نبود.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: بعد از شهادت شهید سلیمانی، مجلس عراق بیانیه ای برای خروج آمریکائیها از عراق صادر کرد  اما آمریکا توجهی به این بیانیه و موضوع نکرد که نشان داد آمریکا تنها به دنبال اهداف و منافع خود است.

,

وی بیان کرد: ملت عراق امروز در تظاهرات ضد آمریکایی حضور پیدا کرده اند و قرار است به صحنه بیایند و با حضور خود اعلام کنند که نیروهای آمریکایی باید از منطقه خارج شوند.

,

رهبران با اشاره به این که هیمنه آمریکا در عین الاسد شکسته شده است تصریح کرد: آمریکا به خوبی فهمیده که باید منطقه را ترک کند چرا که هیمنه آمریکا در عین الاسید شکسته شده و به آنها ثابت شد که در برابر توان و قدرت موشکی مقاومت و ایران ناتوان هستند.

,

وی  گفت: خسارت های مالی و جانی در عین الاسد برای آمریکا بسیار سنگین بود و آنها تلاش دارند تا جبهه مقاومت قدرت نگیرد اما به لطف خدا جبهه مقاومت روز به روز قدرتمند تر شده و آمریکا این قدرت جبهه مقاومت را برای خود تهدید می داند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این حضور امروز ملت عراق یک تحول مبارک در عراق است اظهارداشت: همه جریانات سیاسی که در کشور عراق هستند به این نتیجه رسیده اند که در مواقع نیاز نیروهای مردمی چه تلاش هایی می کنند  و این راهپیمایی امروز عراق برگرفته از جریان های مردمی است که امیدواریم همه گروه های کشور عراق در این تظاهرات شرکت کنند تا کشور عراق به یک استقلال برسد.

,

وی افزود: با توجه به این که آمریکا در برخی از نقاط عراق پایگاه هایی دارد، تا زمانی که آمریکا در عراق است این ناآرامی ها وجود دارد چرا که هر جا آمریکا باشد، ناآرامی و اغتشاش ایجاد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه