اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه شهرستانهای آذربایجان غربی مطرح شد؛

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اسلحه کشیدن روی ترامپ است/باید در همه ابعاد قوی شویم

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اسلحه کشیدن روی ترامپ است/باید در همه ابعاد قوی شویم
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اسلحه کشیدن روی ترامپ است

, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اسلحه کشیدن روی ترامپ است, حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اسلحه کشیدن روی ترامپ است,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نمار جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید با حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه باشد تا قدرت ایران اسلامی بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شود.

,

وی، افزود: در ۲۲ بهمن باید در صحنه باشیم و بار دیگر با آرمان های امام راحل بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید پیمان کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه نماز جمعه، در خصوص وعده پیروزی الهی به مردم، عنوان کرد: ایستادگی و اعتماد به پروردگار متعال، موجب رستگاری خواهد بود.

,

وی، ادامه داد: تکیه و اعتماد به بیانات رهبری و ایستادگی در مسیر حق موجب رستگاری و پیروزی مردم می‌شود.

,

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: در عرصه اقتصادی نیازمند فردی همانند سردار سلیمانی هستیم که پا به عرصه گذاشته و اصلاح وضعیت را شاهد باشیم.

,

وی، گفت: همه ملت ها خود تعیین کننده سرنوشت خودشان هستند و باید برای رسیدن به سعادت اخروی تلاش کنند، ملتی که منتظر کمک بیگانگان باشد سعادتمند نمی شود.

,

بیان نکاتی در خصوص معاد از دیگر محورهای خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه بود.

,

باید در همه ابعاد قوی شویم/ مردم نماینده ای قوی و مطابق معیارهای امامین انقلاب انتخاب کنند 

, باید در همه ابعاد قوی شویم/ مردم نماینده ای قوی و مطابق معیارهای امامین انقلاب انتخاب کنند , باید در همه ابعاد قوی شویم/ مردم نماینده ای قوی و مطابق معیارهای امامین انقلاب انتخاب کنند ,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ذر خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در این دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و مقابل قدرت ها بایستیم این است که باید قوی شویم.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه نجات و پیروزی را قوی شدن کشور بیان کردند، افزود: در این زمینه لازم است همه مردم و مسئولان تلاش کرده و دست به دست هم دهند تا در همه زمینه ها قوی شویم.

,

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: باید فردی انتخاب کنیم که قوی، متخصص و اهل کار و تلاش بوده و در دل کار و عرصه تلاش باشد مانند رئیس قوه قضاییه که دایما در حال تلاش است.

,

حسن زاده با بیان اینکه تقویت از لحاظ نظامی از توصیه های قرآن کریم است، تصریح کرد: “واعدولهم مستطعتم من قوه” سفارش قرآن به ماست و این موضوع تنها در زمینه نظامی و دفاعی نبوده بلکه باید در همه زمینه ها و عرصه ها اعم از اقتصادی و علمی نیز به این موضوع توجه داشته باشیم.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه “ما می توانیم” افزود: باید خودباور باشیم که ما می توانیم همان گونه که هر کجا خواسته ایم توانسته ایم.

,

وی با بیان اینکه بنده از هیچ کس طرفداری نکرده و نمی کنم و هر کس هر چیزی بگوید دروغ است، گفت: مردم بصیر و آگاه هستند و طبق معیارهایی که امامین انقلاب بیان کرده اند باید شخص قوی  را پیدا و او را انتخاب کنند.

,

خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: مسئول یعنی نوکر و خادم مردم و بدون مردم مسئولیت به هیچ دردی نمی خورد؛ مسئول باید چکمه پوش به دل سیل برود.

,

حسن زاده با اشاره به ایام فاطمیه، تصریح کرد: نباید فاطمیه غریب بماند و همه باید در راستای باشکوه برپاشدن مجالس و هیئت های عزاداری در ایام فاطمیه تلاش کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، افزود: هیات امنای مساجد باید جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کرده و زمینه را برای جذب فراهم کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دوستان ناباب یکی از عوامل گمراهی جوانان هستند، افزود: دوستان تاثیر بسیاری بر روی رفتار جوانان و فرزندان ما دارند و لذا خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

,

حسن زاده با تاکید بر توجه و گوش فرا دادن به نصایح بزرگان به عنوان مرشد و هدایتگر، اظهار کرد: از مهم ترین ویژگی های مومنان، پندپذیر بودن است.

,

مردم نقش مهمی در جمهوری اسلامی دارند

, مردم نقش مهمی در جمهوری اسلامی دارند, مردم نقش مهمی در جمهوری اسلامی دارند,

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ماکو با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در صحنه انقلاب، باعث پیاده شدن احکام دینی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: با توجه به آیات، روایات و قانون اساسی جمهوری اسلامی، بدون شک حضور گسترده و مداوم مردم در صحنه‌ انقلاب، پشتیبانی از نظام دینی، مواضع انقلاب و جمهوری اسلامی، باعث می‌شود تا احکام دین مبین اسلام در جامعه پیاده شده و عدالت در بین مردم اجرا شود.

,

وی افزود: در دنیا، حکومت‌هایی صاحب قدرت واقعی هستند که با پشتیبانی مردم و حضور گسترده امت، اقتدار و استقلال یافته و پایه‌های حکومتشان استقرار و ثبات پیدا خواهد کرد.

,

امام جمعه ماکو بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهای الهی و ملاک‌های قرآنی در سایه رهبری دینی، حکومتی است که بر پایه آرای مردم نقش بسته است، البته این نظام الهی در سایه‌ فداکاری‌های جوانانی به وجود آمده است که جان خویش را در راه اسلام، قرآن و انقلاب فدا کرده و در این راه با اراده‌ای پولادین و توکل به خدای قادر متعال معلول و اسیر شدند.

,

وی عنوان کرد: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در امور اجتماع و سیاست، حضور فعال و بادوام، درک صحیح از مسائل جاری، توجه ویژه به نقشه‌های شوم شیطانی جهان‌خواران و مستکبران، جایگاه ویژه‌ای در تعیین سرنوشت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ایفا می‌کند.

,

هاشمی اذعان کرد: از جمله‌ نمادهای این حضور کارساز در جایی خود را نشان می‌دهد که مردم کارگزاران و نمایندگانی متعهد، شایسته، لایق، کارآمد و اصلح انتخاب کنند، البته ثمره‌ این انتخاب، در اجرای احکام اسلام و قوانین مترقی جمهوری اسلامی و اجرای عدالت نمودار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه