اخبار داغ

امامان جمعه استان همدان:

خطبه های رهبر انقلاب در نماز جمعه سومین یوم الله است

خطبه های رهبر انقلاب در نماز جمعه سومین یوم الله است
امامان جمعه استان همدان در خطبه های نماز جمعه، سخنان هفته گذشته رهبری را سومین یوم الله بعد از تشییع با شکوه حاج قاسم و سیلی محکم سپاه به آمریکا در عین الاسد دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امام جمعه موقت همدان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا به ذهنش خطور نمی کند که به آمریکا ضربه بزند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در عمل این کار را انجام داد و ابهت آمریکا را شکست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آیت الله محمد محمدی قائنی افزود: فرزندان این مرز و بوم در سپاه، پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دادند و این کشور نیز نتوانست هیچ غلطی بکند چرا که آمریکا تهدید کرده بود ۵۲ نقطه ایران را خواهد زد.

,

خطیب موقت نماز جمعه همدان با بیان اینکه خداوند متعال این قدرت را به ملت ایران ارزانی داشته و باید قدر آن را دانست، تصریح کرد: اهمیت دادن به آمریکا هیچ نفعی برای ایران ندارد و مسئولین باید بدانند که به دنبال آمریکا و اروپا رفتن هیچ امتیازی نصیب ایران نمی کند‌.

,

وی افزود: مسیر ارتباط با آمریکا و اروپا را ۶سال رفتیم و چیزی نصیب ایران نشد.

,

مردم عراق ذلت را تحمل نمی کنند

, مردم عراق ذلت را تحمل نمی کنند, مردم عراق ذلت را تحمل نمی کنند,

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه این روزها در عراق یوم الله است و دیگر نمی خواهند ذلت را تحمل کنند و زیر پرچم آمریکا باشند، خاطرنشان کرد: مردم عراق دریافته اند که راه پیشرفت و تعالی در خدامحوری و بیرون راندن دشمن از خاک کشور این کشور است.

,

 محمدی قائنی تصریح کرد: مسئولین گمرک باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند باید کالاهایی که در انبارهای گمرک مانده و مورد نیاز مردم است هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

,

مکتب شهید سلیمانی روشن کننده مسیر سرافرازی ملت های آزادیخواه است

, مکتب شهید سلیمانی روشن کننده مسیر سرافرازی ملت های آزادیخواه است, مکتب شهید سلیمانی روشن کننده مسیر سرافرازی ملت های آزادیخواه است,

حجت الاسلام مرتضی موحدی نیز در خطبه های نخستین نماز جمعه بهمن ماه در مصلی امام خمینی تویسرکان، گفت: جوانمردی، مجاهدت خالصانه، صداقت، صراحت، حمایت از مظلومان منطقه و به ویژه ولایتمداری و اقتدار در برابر غارتگران امریکایی از ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی بود و همین ویژگی ها بسترساز سربلندی ایران و ایرانی شد.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان با اشاره به خطبه های مدبرانه رهبر انقلاب با حضور جمعیت میلیونی از نمازگزاران در ۲۷ دی ماه، اظهار کرد: در واقع یک دنیا جمعیت چند میلیارد نفری مخاطب ویژه سخنان رهبر انقلاب در آن خطبه های هوشمندانه بود.

,

وی افزود: در آن خطبه ها رهبر انقلاب با تشریح حکیمانه ابعاد ترور سیدالشهدای مقاومت و تشییع میلیونی آن شهید بزرگوار و انتقام سخت ایرانی ها در نابودی عین الاسد، بزرگترین پایگاه نظامی امریکایی ها در عراق، تأکید کردند که آن دو روز را باید جزء ایام الله برشمرد.

,

موحدی تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب آن حضور چند ۱۰ میلیونی مردم قدرشناس ایران آن هم با اشک، عشق و شور بزرگترین بدرقه جهانی را رقم زد، مسئله ای که جزء به دست الهی شکل نمی گرفت، از این رو باید از آن روز تشییع به عنوان یوم الله یاد کرد.

,

وی با بیان اینکه سردار دل ها نماد ولایتمداری، عزتمندی، استکبارستیزی و مقاومت است، عنوان کرد: آن حضور و همراهی ملت ایران در تشییع شهید سلیمانی و برگزاری مراسم های متعدد در سراسر ایران در حقیقت اعلان بیعت با سردار سلیمانی و آرمان او و بیانگر عزت، غیرت وانقلابی گری مردم صبور ایران بود.

,

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه رهبر انقلاب سپاه قدس را رزمندگانی بدون مرز، حافظان کرامت مستضعفان، بلا گردان مقدسات و امنیت آور برای منطقه و کشور معرفی کردند، گفت:  شهید سلیمانی تنها یک فرد نیست بلکه به فرموده مقام عظمای ولایت یک مکتب است، مکتب عزت، اقتدار، برکت، ظفرمندی و سرافزاری ایران اسلامی و ملت های آزادیخواه است.

,

موحدی ادامه داد: سانحه تلخ هواپیمای اوکراینی،  صحنه امتحانی شد تا آنانی که دنبال بهانه برای تحت الشعاع قرار دادن ایام الله بودند خود را معرفی کرده و دستشان رو شود و در نهایت مشخص شد بیش از چند صدنفر هم نبودند.

,

چرا رد صلاحیت شدگان شورای نگهبان را زیر سوال می برند

, چرا رد صلاحیت شدگان شورای نگهبان را زیر سوال می برند, چرا رد صلاحیت شدگان شورای نگهبان را زیر سوال می برند,

امام جمعه ملایر نیز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به فشارهای وارده به شورای نگهبان در پی عدم تایید صلاحیت برخی داوطلبین انتخابات مجلس گفت: افرادی احساس تکلیف کرده و برای انتخابات ثبت نام کردند اما چرا پس از رد صلاحیت شورای نگهبان را زیر سوال می برد؟

,

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری به عدم تایید صلاحیت تعدادی از نماینده های مجلس کنونی اشاره کرد و افزود:  ۹۰ تن از این ها فساد مالی دارند، آیا کسی که دارای مسائل مبهم مالی است توان رفع مشکلات کشور را دارد؟

,

وی با اشاره به در پیش بودن حماسه مردم آمل در برابر دشمنان بیان کرد: مردم آمل درسی به همه ما دادند که هر جوان و زن و مرد ایرانی با اعتقاد، اخلاق و ایمانشان سنگری برابر منافقان باشد و همه ایرانیان باید در مقابل هجمه های فرهنگی مقاوم باشند.

,

خطیب جمعه ملایر تاکید کرد: وقتی ما الگوهایی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) و دستورات اسلام را داریم دیگر نیازی به الگو گیری از غرب را نداریم.

,

وی به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره و تصریح کرد: این بانوی گرامی اسلام اولین مدافع ولایت بود و  مراسم شهادت ایشان باشکوه‌تر برگزار شود.

,

برقراری به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولین حج کشور اشاره و بیان کرد: فرصت حج بهترین فرصت برای تبیین مردم سالاری دینی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام است.

,

وی سخنان رهبری در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته تهران را فصل الخطاب و چراغ راه ما دانست و تأکید کرد: تنها راه موفقیت  قوی شدن است و هر کس در هر جایگاه و پستی باید به این مسئله توجه کند که اگر اینگونه شد انقلابی است.

,

امام جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همان گونه که رهبری بیان کردند حاج قاسم یک مکتب است و باید افراد در این راه تربیت شوند تا انقلاب ما با قدرت هر چه بیشتر پیش رود.

,

وی نماز جمعه هفته گذشته رهبری سومین یوم الله بعد از تشییع با شکوه حاج قاسم و سیلی محکم به آمریکا در عین الاسد دانست و گفت:  اسلام  ما را دعوت به استقامت کرده است و به برکت خون حاج قاسم منطقه از حضور دشمنان پاک می شود.

,

 برقراری به حضور یکپارچه ملت عراق در خیابان های این کشور برای خروج نظامیان آمریکایی اشاره و بیان کرد: امروز مردم عراق یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سپاهیان قدس را رزمندگان بدون مرز دانستنند، تاکید کرد: رزمندگان بدون مرز یعنی هر جا مظلومی را ببیند از او دفاع می کند و دین، قوم و قبیله آن برایش تفاوتی ندارد.

,

خطیب جمعه ملایر در بخش پایانی سخنان خود به اقدام سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا  اشاره و تأکید کرد: دشمن از همه ابزارها برای فشار حداکثری استفاده می کند و از موضع مسئولین این چهار باشگاه باید تقدیر کرد و باید از مسئولین فدراسیون و وزارت خارجه درخواست که دیپلماسی ورزشی را در پیش گرفته تا در رشته های دیگر شاهد مسئله مشابه این اتفاق نباشیم.

,

خروج آمریکایی ها از منطقه باعث ثبات می شود

, خروج آمریکایی ها از منطقه باعث ثبات می شود, خروج آمریکایی ها از منطقه باعث ثبات می شود,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: ملت های منطقه خواستار اخراج آمریکایی ها از منطقه هستند چون انها را باعث ناامنی می دانند.

,

وی اظهار داشت: آمریکا هرجا حضور داشته است بی ثباتی، ناامنی، جنگ و خشونت را گسترش داده و ملت های مسلمان را به جان هم انداخته است.

,

امام جمعه نهاوند افزود: ملت های منطقه امروز خواستار خروج امریکا از این منطقه هستند و شعار مرگ بر امریکا سر می دهند.

,

وی بیان داشت: آمریکا با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی و غارت نفت منطقه و جنگ های نیابتی داعش را به وجود آورد.

,

مغیثی گفت: با همکاری محور مقاومت در منطقه داعش نابود شد و آمریکایی ها در این توطئه پیچیده و خطرناک ناکام ماندند.

,

وی در بخش دیگری از خطبه ها به انتخابات اشاره کرد و افزود: وظیفه همه ما حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افرادی است که درد مردم را بدانند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

,

 دو خطبه نماز جمعه رهبری تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد

,  دو خطبه نماز جمعه رهبری تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد,  دو خطبه نماز جمعه رهبری تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد,

امام جمعه شهرستان بهار نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با تسلیت ایام فاطمیه به نمازگزاران و مردم شهر گفت: جمعه هفته قبل را که نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه شد نقطه عطفی در شرایط کنونی است.

,

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده به پخش مستقیم خطبه های نمازجمعه توسط رهبر انقلاب در شبکه های مختلف بین المللی اشاره کرد و گفت: این یک مانور قدرت برای کشور اسلامی ما بود به طوریکه دشمنان ما نیز به پوشش خبری آن پرداختند.

,

وی خطبه های نماز جمعه هفته گذشته را دارای چند مزیت دانست و گفت: سردار سلیمانی از رسانه های غربی فردی تروریست معرفی شده بود که رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه به معرفی چهره واقعی پرداخت و مردم جهان با شخصیت واقعی سردار سلیمانی آشنا شدند.

,

امام جمعه شهرستان ادامه داد: معرفی نیروی قدس به عنوان نیرویی که وظیفه دفاع از امنیت کشور و مقابله با تروریست را دارد از دیگر محسنات نماز جمعه هفته گذشته بود به طوریکه هم سردار سلیمانی را به مردم معرفی شد هم نیروی قدس سپاه.

,

 ارزنده وحدت و حضور همه احزاب در کنار هم در نماز جمعه، ولایتمداری و مقابله با دشمن را از ویژگی های نماز جمعه هفته گذشته دانست و گفت: با دو خطبه تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که در دو هفته اخیر دو یوم الله داشتیم؛ یوم الله تشییع جنازه سردار سلیمانی و فتح الفتوح نیروی قدس در موشکباران پایگاه امریکا، اما نماز جمعه هفته گذشته را باید سومین یوم الله دانست.

,

خطیب نماز جمعه سقوط هواپیمای پرواز اوکراین را واقعه تلخی دانست و گفت: بعضی ها خواسته و ناخواسته از این واقعه تلخ برای ایجاد تنش در کشور استفاده کردند.

,

امام جمعه شهرستان بهار به اظهارنظر برخی مسئولین در خصوص نا آرامی های عده ای در کشور اشاره کرد و گفت: کسی که عمل و گفتارش باعث تنش شود باید پاسخگو باشد، در این مملکت مسئولی که می گوید باید پاسخگو باشیم بیاید و در مقابل مردم پاسخ دهد.

,

ارزنده به انتقاد ناپذیری مسئولین اشاره کرد و گفت: هفته گذشته دستور تعطیلی بعضی برنامه های تلویزیونی منتقد به دولت را دادند اگر اهل انتقاد هستید چرا چنین دستوری دادید.

,

شورای نگهبان حافظ قانون و اساس نظام است

, شورای نگهبان حافظ قانون و اساس نظام است, شورای نگهبان حافظ قانون و اساس نظام است,

حجت الاسلام علی میرزایی در خطبه های عبادی سیاسی شهر دمق با بیان اینکه شورای نگهبان وظیفه صیانت از انقلاب و قانون اساسی را دارد گفت: امروز اگر کسی به نهاد انقلابی شورای نگهبان حمله کرد و آن را تخریب کرد در اصل به جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی حمله کرده است.

,

امام جمعه دمق شورای نگهبان را حافظ قانونمداری در نظام اسلامی دانست و افزود: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی است.

,

وی انتخابات مجلس را اتفاقی با اهمیت برای نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انتخابات مجلس نزدیک است و ما باید کسی رو انتخاب کنیم که  تکیه بر نیروی جوان کشور دارد.

,

امام جمعه دمق تلاش در جهت استیفای حق مردم را وظیفه اساسی مجلس و نمایندگان برشمرد و گفت: نمایندگان باید نگاه به داخل داشته باشند، نه اینکه به اروپا و آمریکا تکیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه