اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد:

شهید سلیمانی الگوی بی نظیر برای مسئولان/مسئولان در هزینه کرد بیت المال دقت کنند

شهید سلیمانی الگوی بی نظیر برای مسئولان/مسئولان در هزینه کرد بیت المال دقت کنند
آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در شرایط اقتصادی فعلی باید مصرف هزینه ها دقیق و در راستای حل مسائل و نیازهای جامعه و آحاد مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مسئولان باید وجهی بر اساس نیاز وجوه در اختیار خود را در زمینه اجرای برنامه‌های مفید و مناسب هزینه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد افزود: در شرایط اقتصادی فعلی  باید مصرف هزینه ها دقیق و در راستای حل مسائل و نیازهای جامعه و آحاد مردم باشد.

,

وی با بیان این که فلسفه وجودی مدیریت و مسوولیت در نظام اسلامی خدمتگزاری است اظهار داشت:  باید افرادی که در صدر کارها قرار می‌گیرند از فرصت آن برای انجام خدمت خالصانه به مردم استفاده کنند و مسولان در هر پست و مقامی که حضور دارند به خصوص فرمانداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مدیران در مصرف هزینه ها از محل بیت‌المال عمومی دقت کنند تا خدای ناکرده بیهوده مصرف نشود.

,

ناصری یزدی تصریح کرد: باید قدر مسوولیت را در سایه نظام جمهوری اسلامی که نتیجه ایثار و فداکاری شهیدان است دانست و درست و به جا از آن در راستای خدمت و حل مسائل  مردم بهره گرفت.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه به بیان ویژگی‌های شهید سلیمانی پرداخت و گفت: این شهید والامقام به عنوان یک الگوی بی‌نظیر و بی‌بدیل برای عامه مردم و مدیران است و رمز عزت و محبوبیت این شهیید به خاطر اخلاص و ایمان قوی او بود.

,

ناصری خاطر نشان کرد: وجود این شهید یک الگوی ناب و فرهنگ متعالی است که باید ابعاد آن مورد بررسی و تبیین قرار گیرد و دستمایه مسوولان در کار و اقدام موثر واقع شود.

,

وی به اهمیت اقتدار نظام در ابعاد مختلف به خصوص فرهنگی، نظامی، سیاسی و علمی اشاره کرد و به مسوولان توصیه کرد برای ارتقای آن تلاش کنند.

,

امام جمعه یزد از اقدام نیروی هوافضای سپاه در بمباران مواضع آمریکایی‌ها در عراق بعد از شهادت  سردارسلیمانی قدردانی کرد و آن را نتیجه اقتدار ایران و آمادگی نیروهای مسلح دانست.

,

انتهای پیام/

,

.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه