اخبار داغ

دبیر کارگروه ورزش و جوانان دهه فجر خراسان جنوبی مطرح کرد

افتتاح 20 پروژه ورزشی در دهه‌فجر در خراسان جنوبی

افتتاح 20 پروژه ورزشی در دهه‌فجر در خراسان جنوبی
قطبی گفت: ۲۰ پروژه نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محسن قطبی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و دبیر کارگروه ورزش و جوانان دهه فجر خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی اماکن و فضاهای ورزشی وجود نداشت اما امروز در تمام شهرستان‌ها و مناطق محروم و دورافتاده استان اماکن ورزشی بسیار زیادی ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: علاوه بر اماکن ورزشی باید به بُعد مذهبی ورزش نیز توجه شود و امروز حدود ۵۰ درصد از ورزشکاران سازمان‌یافته استان بانوان هستند که با حجاب کامل در میادین ورزشی حضور دارند.
,
 
,
دبیر کارگروه ورزش و جوانان دهه فجر خراسان جنوبی گفت: ۴ پروژه ورزشی در دهه فجر با حضور خیّران کلنگ‌زنی خواهد شد.
,
 
,
قطبی تصریح کرد: در ایام دهه فجر امسال سالن چند منظوره دیهشک طبس، سالن چند منظوره نوغاب، سالن تیراندازی علوی در بیرجند، سالن ورزشی چند منظوره روستای خشک و سالن چند منظوره ورزشی کریت طبس کلنگ‌زنی خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که بیش از ۲۴۱ برنامه محوری در دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: ۲۰ پروژه نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.
,
 
,
دبیر کارگروه ورزش و جوانان دهه فجر خراسان جنوبی با اشاره به این‌که در حوزه سمن‌ها نیز ۱۵ برنامه پیش‌بینی شده است، گفت: یادواره‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌هایی نیز در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
,
 
,
قطبی تصریح کرد: ۱۳ پروژه چمن مصنوعی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که برای هر چمن مصنوعی مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
,
 
,
وی افزود: ۲۰ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز و در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,
دبیر کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: رویداد ملی اسکواش نیز دهه دوم اسفندماه در استان برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه