اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد/

در نمایشگاه بین المللی تهران چه خبر است؟/ انجام معاملات غرفه سازی بدون طی تشریفات قانونی

در نمایشگاه بین المللی تهران چه خبر است؟/ انجام معاملات غرفه سازی بدون طی تشریفات قانونی
یک شرکت غرفه ساز داخلی به نام اختصاری(ا.آ.ک) و شرکت دیگری به نام اختصاری(L) بترتیب برای اجرای غرفه سازی نمایشگاهی درکشورهای آلمان وایتالیا بدون تشریفات قانونی و صرفا بصورت استعلام دستی و با معرفی آقای ج.ع و موافقت مدیرعامل برنده اعلام شده اند!
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایشگاه بین المللی تهران یکی ازقدیمی ترین وهمچنین یکی ازبزرگترین سایتهای نمایشگاهی درخاورمیانه است که سالانه تعداد زیادی نمایشگاه داخلی، بین المللی وتخصصی درآن برگزار می شود.

طبیعتا در چنین فضایی باید مدیریتی کارآمد، متعهد و متخصص به امور نمایشگاهی وجودداشته باشد که بتواند جهت کسب بهترین نتیجه آن هم درشرایط تحریمی تلاش کند.

اما متاسفانه برخی اتفاقات بخصوص در دوره مدیریتی جدید بعضا باعث اعتراضاتی شده است‌ که به تعدادی ازآنها اشاره می شود.


**انجام معاملات غرفه سازی دربرخی نمایشگاهای خارجی ازقبیل آلمان و ایتالیا بدون اتجام تشریفات قانونی

اسنادی وجود دارد که نشان می دهد برخی ازمناقصاتی که باید با تشریفات قانونی و پس ازگذشتن ازکمیسیون معاملات برگزار شود، فقط استعلام بها شده و طی نامه ای به مدیرعامل معرفی و مدیرعامل نیز با آنها موافقت کرده و مجریان مربوطه نیز کار خود را انجام داده اند!

در دو فقره ازاین نمونه ها یک شرکت غرفه ساز داخلی به نام اختصاری(ا.آ.ک) و شرکت دیگری به نام اختصاری(L) بترتیب برای اجرای غرفه سازی نمایشگاهی درکشورهای آلمان وایتالیا بدون تشریفات قانونی و صرفا بصورت استعلام دستی و با معرفی آقای ج.ع و موافقت مدیرعامل برنده اعلام شده اند!

با وجود اعلام چند باره وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص شفاف سازی در  زیر مجموعه های این وزارت خانه ظاهرا برخی اتفاقات در دزیر مجموعه های این وزارت خانه به اطلاع آقای وزیر نرسیده است، چرا که موارد دیگری نیز در خصوص اتفاقات رخ داده در نمایشگاه بین المللی تهران و مدیریت این مجموعه وجود دارد که در صورت عدم برخورد با این موارد حتما در گزارش های بعدی به صورت مفصل تر اقدام به انتشار آن های خواهیم کرد تا افکار عمومی در مورد قضاوت ان مجموعه که با پول بیت المال اداره می شود قضاوت دقیق تری داشته باشد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
, **انجام معاملات غرفه سازی دربرخی نمایشگاهای خارجی ازقبیل آلمان و ایتالیا بدون اتجام تشریفات قانونی ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه