اخبار داغ

فرماندار کرمانشاه عنوان کرد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۶ طرح اقتصادی و عمرانی در دهه فجر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۶ طرح اقتصادی و عمرانی در دهه فجر
فرماندار کرمانشاه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۶ طرح اقتصادی و عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  فضل الله رنجبر امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۶ طرح اقتصادی و عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱,۴۰۰ میلیارد تومان و ۲۰۸۹ فرصت شغلی انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,


فرماندار کرمانشاه همچنین از افتتاح ۸۰ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: ساماندهی و احداث اورژانس، توسعه اتاق عمل، تجهیزات پزشکی و چندین راه آسفالته روستای آبرسانی به ده‌ها روستا، احداث استخر سرپوشیده دانش آموزی از دیگر برنامه‌ها در این ایام هستند.

,
,

این مسئول خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به ۱۰۳ روستا با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

,

رنجبر از کلنگ زنی ۱۵ زمین فوتبال چمن‌مصنوعی به کمک خیرین خبر داد و گفت: در این راه ۹ میلیارد آورده خیرین است که در محلاتی همانند جعفرآباد، چقاگلان، آناهیتا، دولت آباد، شهرک امام خمینی، ماهیدشت، روستای ده پهن و محلات کم برخور دار این کلنگ‌زنی ها در دهه فجر انجام خواهد شد.

,

وی بیان داشت: کلیه مدیران باید در ایام دهه فجر طی یک برنامه ریزی منسجم در مساجد شهر و روستا حضور پیدا کنند و آماری از خدمات‌رسانی طی این مدت برای مردم بازگو کنند و همچنین تشریحی از اقدامات آینده داشته باشند.

,

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: مردم‌نهاد کردن برنامه‌های دهه فجر یکی از اولویت‌های ما در اجرای برنامه‌ها است و امیدواریم در روز ۲۲ بهمن اقتدار امت به نمایش گذاشته شود و با حضور گسترده ملت در خیابان‌ها "نه به استکبار جهانی" نمود بیشتری پیدا کند.

,

۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است

, ۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است,

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش در خصوص انتخابات گفت: حدود ۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است که ۵۰۷ شعبه شهری و روستایی در بخش مرکزی قرار دارند که از این تعداد ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار هستند که برای بیمارستان‌ها و مراکز اقتصادی در نظر گرفته شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: ما بقی شعبه‌ها در بخش‌های کوزران، سرفیروزآباد، بیلوار و ماهیدشت در نظر گرفته شده است.

,

این مسئول تصریح کرد: در کرمانشاه ۲۱۰ کاندیدا داشتیم که ۱۹ نفر انصراف دادند و در مجموع ۳۹ نفر توسط هیأت نظارت استان تائید شدند و در ۱۱ بهمن آمار نهایی تأیید شده‌ها توسط ستاد انتخابات کشور به فرمانداری‌ها اعلام‌خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: افرادی که شکایت داشتند نتیجه بررسی‌ها در ۱۱ بهمن اعلام می‌شود و در صورتی که افرادی به ۳۹ نفر اضافه شود اطلاع رسانی خواهد شد.

,

۲۲ بهمن اعلام نهایی اسامی کاندیدهای انتخابات مجلس

, ۲۲ بهمن اعلام نهایی اسامی کاندیدهای انتخابات مجلس,

رنجبر بیان داشت: ۲۱ بهمن‌نتیجه قطعی تأیید صلاحیت شده‌ها را به استان اعلام خواهند کرد و در ۲۲ بهمن اسامی تأیید شده‌ها در قالب آگهی انتخابات به سمع و نظر مردم خواهیم رسید.

,

وی تاریخ برگزاری انتخابات را جمعه دوم اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: چون انتخابات یک پروژه ملی است و فرآیند متعددی دارد در صورت درخواست برای هرگونه امکانات و تجهیزات مورد نیاز مطابق با قانون انتخابات ادارات موظف به همکاری هستند.

,

فرماندار کرمانشاه بیان داشت: مشارکت در انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است و دستگاه‌های مختلف باید مردم داری و مردم محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند و آنها را بیش از پیش تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی کنند که این امر سبب ناامیدی دشمن خواهد شد.

,

این مسئول به بیان برخی مشکلات حوزه انتخابات پرداخت و افزود: خرید و فروش انتخابات پدیده زشتی است که اگر قرار است کسی در قصر امور کشور قرار بگیرد و اطرافیان آنها شروع چه به چنین اقدامی کنند اصلاً شایسته نیست لذا مردم باید هوشیار باشند و عزتمندانه در چنین صحنه‌هایی حضور پیدا کنند و" نه" به چنین مسئله‌ای بگویند.

,

رنجبر ادامه داد: در صورت مشاهده چنین رفتاری از سوی کاندیداها و یا اطرافیان آنها مردم می‌توانند به هیئت نظارت و اداره اطلاعات اطلاع دهند تا جلوی چنین حرکت زشتی را بگیرند و اجازه سوءاستفاده ندهیم.

,

وی با بیان اینکه تبلیغات رسمی از ۲۴ بهمن‌ماه شروع می‌شود گفت: متأسفانه عده‌ای اقدام به دیوار نویسی کردند که این خلاف است و مردم و مطبوعات باید به چنین موضوعاتی حساس شوند و چنین افرادی را رسوا کنند.

,

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: هیئت نظارت نیز باید با چنین افراد قانون شکنی برخورد کند و رفتار آنها در تأیید صل احیت شأن تأثیر گذار باشد.

,

دایر کردن ستاد تبلیغاتی در اماکن پر ازدحام و شلوغ و ممنوع است

, دایر کردن ستاد تبلیغاتی در اماکن پر ازدحام و شلوغ و ممنوع است,

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین دایر کردن ستاد تبلیغاتی در اماکن پر ازدحام و شلوغ و ممنوعیت دارد و به زودی شورای تأمین اسامی اماکن را ابلاغ کرد و کاندیداها نباید به این امر اقدام کنند.

,

وی همچنین به شایعاتی در فضای مجازی در خصوص اعلام اسامی تأیید صلاحیت‌ها پرداخت و گفت: بعضی از کانال‌ها اقدام به اعلام اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها کرده‌اند که این امر اصلاً صحت ندارد چرا که هنوز اعلام نشده است.

,

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم باید اخبار را از کانال‌های رسمی دنبال کنند، افزود: ما یک کانال اطلاع رسانی داریم و اطلاع رسانی خواهیم کرد و مردم نباید به شایعاتی که در فضای مجازی می‌شود توجه کنند چرا که بسیاری از آن اخبار صحت ندارند.

,

وی همچنین الصاق هر گونه عکس از کاندیداها و دیوار نویسی بر روی دیوار ادارات را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: مدیران باید به این امر توجه داشته باشند و در امحا آنها انجام وظیفه کنند و نسبت به این اقدام کاندیداها شاکی شوند.

,

این مسئول در پایان گفت: مجلس برای کسب قدرت و ثروت اندوزی نیست مردم کسانی را انتخاب کنند که منافع عموم و اقشار ضعیف را به منافع فردی ترجیح دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه