اخبار داغ

در هشتمین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان مطرح شد؛

بی توجهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی صدای استاندار را هم درآورد

بی توجهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی صدای استاندار را هم درآورد
هشتمین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان درحالی برگزار شد که استاندار کرمان در دقایق آغازین این نشست از بی مسئولیتی و عدم توجه به مصوبات جلسات قبل توسط مسئولان اظهار گلایه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز هشتمین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان درحالی برگزار شد که استاندار کرمان در دقایق آغازین این نشست از بی مسئولیتی و عدم توجه به مصوبات جلسات قبل توسط مسئولان اظهار گلایه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد جواد فدایی در این نشست اظهار کرد: با وجود تاکید های فراوان برای ارائه گزارش جامع متاسفانه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در یک‌ماه گذشته عملا غیر فعال بوده و تنها 28 درصد از جذب اسناد خزانه توسط دستگاه‌های اجرایی را انجام داده که غیر قابل قبول است.

,

وی افزود: دستگاه های اجرایی که تا پایان فروردین‌ماه سال آینده نتوانند اسناد خزانه خود را جذب کنند، میزان سهمی که جذب نکرده باشند را به دستگاه‌های متقاضی دیگری واگذار می کنند.

,

استاندار کرمان با اشاره به پروژه های نیمه تمام قابل واگذاری در استان کرمان، مطرح کرد: بر اساس جلسات گذشته، مقرر شد 85 پروژه در حوزه ورزش و جوانان، 16 پروژه در حوزه گردشگری و 6 پروژه در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شوند.

,

فدایی در پایان گفت: فراخوان واگذاری این پروژه ها باید مهرماه گذشته داده می شد و تا پایان آذرماه واگذار می‌شدند، اکنون از مجموع ۱۰۷ پروژه، تنها ۲ پروژه از قبل واگذار شده و در این دو ماه هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه