اخبار داغ

عضو هیئت مدیره شرکت جهان فولاد سیرجان مطرح کرد؛

راه‌اندازی ۸۰ درصد از ظرفیت مجتمع جهان فولاد با تکیه بر توان ملی

راه‌اندازی ۸۰ درصد از ظرفیت مجتمع جهان فولاد با تکیه بر توان ملی
عضو هیات مدیره شرکت جهان فولاد سیرجان گفت: با کمک دانش و تخصص داخلی برای نخستین بار موفق به ساخت و نصب سیستم هیدرولیک شده ایم، کارخانه های احیا این قطعات را در حال حاضر وارد نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، علی عباسلو پیش از ظهر امروز در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد گفت: کجتمع جهان فولاد سیرجان آمادگی دارد که در چهار بخش تولید آهن اسفنجی، شمش فولادی، میلگرد و کارخانجات اکسیژن به عنوان پایلوت معرفی شود از این رو نهایت همکاری را با متقاضیان ساخت تجهیزات، قطعات و مهندسی معکوس انجام خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: با کمک دانش و تخصص داخلی برای نخستین بار موفق به ساخت و نصب سیستم هیدرولیک شده ایم، کارخانه های احیا این قطعات را در حال حاضر وارد نمی کنند.

,

عضو هیات مدیره شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان مطرح کرد: کارشناسان ما بر این باور هستند که توانایی ساخت قطعات مختلف و انجام سخت ترین فعالیت ها را در بخش های گوناگون داریم، شرکت جهان فولاد آمادگی لازم برای کمک به بخش مکانیک و ساخت قطعات مورد نیاز صنایع و معادن کشور را دارد.

,

وی یادآور شد: باورها را می توانیم با وجود مشکلات تحریم ها، تقویت کنیم، شرکت جهان فولاد با تحریم ها فعالیت خود را آغاز و اکنون موفق به احداث ۹ کارخانه شده است.

,

راه اندازی ۸۰ درصد از ظرفیت مجتمع جهان فولاد با تکیه بر توان ملی

, راه اندازی ۸۰ درصد از ظرفیت مجتمع جهان فولاد با تکیه بر توان ملی,

عباسلو خاطرنشان کرد: در احداث این کارخانه ها هیچ یک از کارشناسان خارجی به کشور نیامدند و خوشبختانه با استفاده از تجربه و دانش صنایع استان های دیگر، بدون حضور کارشناسان خارجی ۸۰ درصد ظرفیت این کارخانه را راه اندازی و به زودی به ظرفیت نهایی می رسیم.

,

عضو هیات مدیره شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه محسوب می شود، گفت: استان کرمان به دلیل داشتن ۲ صنعت بزرگ خاورمیانه (گل گهر و مس) از ظرفیت بالای نیروی انسانی ماهر و متخصص در حوزه مس و فولاد برخوردار است.

,

وی مطرح کرد: ۲ معدن گل گهر و مس سرچشمه توانستند زنجیره تولید را تکمیل کنند و استخراج از معدن تا تولید شمش و مفتول به صورت پیوسته انجام می شود.

,

ارتباط مناسب با دانشگاه لازمه تربیت نیروی متخصص

, ارتباط مناسب با دانشگاه لازمه تربیت نیروی متخصص ,

عباسلو ادامه داد: صنایع بزرگ استان کرمان از جهت تربیت نیروی انسانی، ارتباطی مناسب با دانشگاه برقرار کرده اند و سیرجان در این حوزه می تواند منطقه ای خوب برای ساخت صنایع پایین دستی این ۲ معدن باشد.

,

عضو هیات مدیره شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان عنوان کرد: وجود منطقه ویژه اقتصادی، جغرافیای منطقه، زیرساخت های حمل و نقل، انرژی و آب در شهرستان سیرجان فراهم شده از این رو مانعی برای رشد و توسعه صنایع وجود ندارد.

,

وی افزود: تاکنون برنامه ریزی های لازم برای تولید ۱۲ میلیون تن فولاد در این شهرستان انجام شده و که حجم زیادی از آن در مرحله اجرا و بهره برداری قرار دارد، در این برنامه ریزی ها ساخت قطعات، تامین تجهیزات، قطعات یدکی و مواد مصرفی در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه