اخبار داغ

مسئول بسیج مداحان کشور:

مداح موفق باید خود را خادم مردم و اهل بیت(ع) بداند

مداح موفق باید خود را خادم مردم و اهل بیت(ع) بداند
مسئول بسیج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور گفت: اگر بخواهیم درحوزه مداحی موفق باشیم باید خود را خادم اهل بیت و مردم بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج مداحان؛ یادواره سرداران امیران و 1200 شهید عشایراستان کرمان با سخنرانی سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین و مداحی حاج یوسف ارجونی ریاست سازمان بسیج مداحان کشور صبح امروز سوم بهمن درشهرستان جیرفت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
درحاشیه این مراسم ارجونی به همراه مسول بسیج مداحان استان کرمان از کانون‌های بسیج مداحان شهرستان جیرفت بازدید و در  جلسه نخبگان و هیئت اندیشه ورز این شهرستان حضور پیدا کرد.
,
 
,
در این جلسه ریاست بسیج مداحان کشور ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقارن این ایام باشهادت سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و  همرزمانش توجه حاضرین درجلسه را به بیان ویژگی‌های شهید سلیمانی معطوف کرد.
,
 
,
ارجونی اظهار داشت: اگر بخواهیم درحوزه مداحی موفق باشیم باید خود را خادم اهل بیت ومردم بدانیم.
,
 
,
ریاست سازمان بسیج مداحان کشور به اهمیت و جایگاه مداحی پرداخت و با بیان فرمایش امام خامنه ای که فرمودند: گاهی اوقات یک بیت شعر شما کار چند منبر امثال من را می دهد ؛ توجه جدی و مراقبت مداحان از خود را توصیه کرد.
,
 
,
وی به بیانات بسیار مهم و نوید بخش رهبر معظم انقلاب درخطبه های اخیر نماز جمعه نیز اشاره و به ترغیب آحاد جامعه جهت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نمایندگان انقلابی و جهادی تاکید نمود و ارتباط با نخبگان و افراد تاثیرگذار و استفاده وتقویت ظرفیتهای شهرستان واستان از وظایف اصلی بسیج مداحان استان کرمان برشمرد.
,
 
,
در پایان  حجت الاسلام محمدی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ضمن تشکر از آقای ارجونی برحمایت از ستایشگران و مداحان وهیئات مذهبی به ویژه درحوزه آموزش و تولید محتوا توسط بسیج مداحان تاکید نمود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه