اخبار داغ

جانشین پلیس راه استان زنجان:

تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
جانشین پلیس راه استان زنجان در مورد وضعیت راه‌های مواصلاتی استان زنجان گفت: در حال حاضر به علت بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان جریان دارد اظهار کرد: به علت بارش برف و کولاک تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه برخی از محورها به دلیل مه آلودگی با کاهش دید افقی همراه است افزود: زنجان- طارم و تهم- چورزق و زنجان به دندی کولاک بوده و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه نیروهای پلیس راه در محورهای کوهستانی مستقر هستند افزود: نیروهای پلیس راه از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری می‌کنند.

,

وی افزود: طبق اعلام هواشناسی امروز بارش برف بعد از ظهر قطع می‌شود و اگر بارش‌ و کولاک تا امشب ادامه داشته باشد احتمال جلوگیری از تردد در برخی از محورهای کوهستانی وجود دارد.

,

عظیمی از وقوع سه حادثه رانندگی در محورهای استان زنجان عنوان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه از عوامل این حادثه بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از حوادث نیز به علت نقص فنی خودرو اتفاق افتاده است ابراز کرد: این حوادث در محورهای زنجان- میانه، زنجان- خرمدره و اتوبان زنجان- قزوین رخ داد.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: در این حوادث خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه