اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

مردم عراق با حضور و حکمرانی آمریکا در این کشور مخالفند

مردم عراق با حضور و حکمرانی آمریکا در این کشور مخالفند
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم عراق از حکومت افراد دیگری با دین و شریعت و منش کاملا متفاوت بر کشورعراق مخالف هستند، گفت: یکی از اهداف آمریکا از بین بردن عرق ملی و مسلمانی مردم عراق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طوبی ولی پور، کارشناس مسائل سیاسی و مدرس حوزه و دانشگاه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با تظاهرات روز گذشته مردم عراق برعلیه آمریکا اظهار داشت: هدف مردم عراق همچون خیلی از نقاط دنیا داشتن حکومتی مستقل از لحاظ اقتصادی، سیاسی، مسائل دینی و انسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: مردم عراق از حکومت افراد دیگری با دین و شریعت و منش کاملا متفاوت بر کشورعراق مخالف هستند زیرا یکی از اهداف آمریکا  از بین بردن عرق ملی و مسلمانی مردم عراق است.

,

ولی پور اضافه کرد: یکی از اهداف مردم عراق از برگزاری راهپیمایی ها خروج آمریکا از این کشور است زیرا جنایات آمریکا در عراق کاملا مشهود بود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پایه و اساس هر کشور مردم هستند، گفت: مردم اساس کشور را می چرخانند، اگر حکومت بنا بر خواست مردم نباشد به درستی پیش نمی رود، لذا این تظاهرات قطعا در خروج نیروهای آمریکا از عراق تاثیرگذار خواهد بود.

,

این مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد: اگر مردم نخواهند مسئولین نمی توانند حرف مردم را رد کنند و برعلیه آنها اقدام کنند زیرا مسئولین بر مردم حکومت می کنند.

,

وی یادآور شد: تظاهرات روز گذشته مردم عراق برعلیه آمریکا در واقع برگرفته از جنایتی بود که آمریکا انجام داد و شهادت دو سردار بزرگ ایران و عراق و همرزمان شان در جبهه مقاومت را رقم زدند.

,

ولی پور اضافه کرد: آمریکا تاکنون یکی از دلایل حضورش در کشور عراق را دلسوزی برای مردم این کشور و رفع مشکلاتشان اعلام می کرد، در حالی که بعد از ترور سرداران ایران و عراق  اعتماد مردم از آمریکا سلب شد و این بی اعتمادی تنها مربوط به کشور عراق نمی شود بلکه سراسر دنیا این تفکر را نسبت به آمریکا پیدا کردند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: بعد از حوادث اخیر در فرودگاه بغداد همه به دروغگو بودن آمریکا پی بردند و این حرکتها و حضورهای میلیونی قطعا برگرفته از خون شهدا است زیرا خون شهدا بی پاسخ نیست و این خون در سراسر منطقه ایران، عراق و سایر کشورهایی که این سرداران مدافع آنها بودند و از حقشان دفاع می کردند، در جریان است.

,

وی گفت: خون شهدا چنان جریانی را راه انداخته که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا دست آمریکا، صهیونیست، انگلیس و تمام کشورهایی که قصدشان براندازی نظام دینی در جهان است برای مردم رو شده است .

,

ولی پور خاطر نشان کرد:  بعد از اتفاقات اخیر در عراق، چهره واقعی  آمریکا، انگلیس، اسرائیل و کشورهای اروپایی  بعنوان تروریست واقعی در نیا شناخته شد.

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه