اخبار داغ

فرماندار اردل:

هم‌زمان با دهه فجر 400 برنامه در اردل برگزار می‌شود

هم‌زمان با دهه فجر 400 برنامه در اردل برگزار می‌شود
فرماندار شهرستان اردل گفت: به منظور هر چه باشکوه‌تر اجرا شدن برنامه‌های دهه فجر امسال 400 ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان شهرستان اردل که با حضور مسئولین در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد اظهار داشت: وجه مردمی بودن مراسم دهه فجر به هیچ وجه نباید تحت شعاع هیچ جوی قرار بگیرد و ما هم بستر و زمینه را فراهم می‌کنیم تا مردم بتوانند حضور گسترده داشته باشند.

وی افزود: ما نباید طوری رفتار کنیم که دشمنان به خود اجازه عرض اندام دهند و ادارات باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که سبب مشکل نشود.


وی بیان کرد: آمادگی شهرستان و فرمانداری 100 درصد بوده و بنابر روال هر ساله برنامه‌ها اجرا می‌شوند اما امسال با توجه به اغتشاشات اخیر یک مقدار برنامه‌ها متفاوت شده و اهمیت دوچندان شده است.

وی ادامه داد: با اجرای صدها برنامه و پروژه به استقبال دهه فجر می‌رویم که از جمله این برنامه‌ها می‌توان زنگ انقلاب، بازدید از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، افتتاح پروژه‌ها در سطح شهرستان، معرفی دستاوردهای انقلاب و برافراشتن پرچم را در ادارات و حتی منازل اشاره کرد.

فرماندار شهرستان اردل خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر  400 برنامه متنوع با هدف بزرگداشت این ایام اجرا می‌شود اما برنامه‌های اصلی و برنامه‌هایی که ستون برنامه‌های دیگر هستند حدود 70 برنامه است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه