اخبار داغ

مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد؛

تقدیر از جهادگران و فعالان رسانه ای جهادی استان مرکزی/ مهلت ارسال آثار جهادی تا ۲۰ بهمن ماه

تقدیر از جهادگران و فعالان رسانه ای جهادی استان مرکزی/ مهلت ارسال آثار جهادی تا ۲۰ بهمن ماه
جشنواره تقدیر از جهادگران استان مرکزی با محوریت تقدیر از آثار برگزیده هنری و تجلیل از گروه های برتر جهادی در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فراهانی مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب، گفت: جشنواره جهادگران استان مرکزی اسفندماه در اراک برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب,

وی افزود: در این جشنواره از گروه های برتر جهادی در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین در کنار تقدیر از جهادگران استانی، از افرادی که فعالیت رسانه ای در حوزه جهادی داشته اند نیز تقدیر خواهد شد.

,

فراهانی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای جهادگران استان مرکزی، بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، مستند، نماهنگ، تیزر، گزارش و خبر حداکثر تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و یا در فضای مجازی بارگزاری نمایند.

,

وی اضافه کرد: علاقه مندان میتوانند از طریق شماره تماس ۰۹۹۲۴۸۶۹۲۲۷ در فضای مجازی یا آدرس jahadgaran_markazi یا آدرس دبیرخانه به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، بالاتر از میدان هفت تیر، روبروی بانک سپه،سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، آثار خود را ارسال کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه