اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی قزوین:

۱۷۴ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین شناسایی شد

۱۷۴ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین شناسایی شد
رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی قزوین گفت: در جریان بازدیدهای صورت گرفته، ۸ ماه گذشته توسط بازرسان اتحادیه، بیش از ۱۷۴ واحد صنفی شناسایی شده که فاقد مجوز و پروانه‌ کسب بودند جهت‌ پلمپ به اتاق اصناف مرکز استان معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره نظارت بر رستوران‌های سطح شهر اظهار کرد: در راستای ساماندهی فعالیت‌های اتحادیه، اجرایی شدن طرح شناسایی واحدهای فاقد پروانه کسب در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

رئیس اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها، تالارهای پذیرایی و رسته‌های وابسته شهرستان قزوین افزود: بر این اساس در جریان بازدیدهای صورت گرفته توسط بازرسان اتحادیه، برای 37 واحد صنفی پروانه کسب صادر شد، همچنین 17 واحد صنفی در مرحله صدور و 120 واحد هم در مرحله اقدام برای کسب پروانه کسب هستند.

,

وی تصریح کرد: واحدهای معرفی شده به اتاق اصناف شامل رسته‌های چایخانه‌ها، سفره خانه‌ها، تالارهای پذیرایی‌ها، رستوران‌ها و واحدهای پزندگی بیرون بر هستند.

,

عسگری ابراز کرد: در مدت 8 ماه فعالیت هیئت مدیره جدید، 20 درصد بدهی درآمد از سال‌های 94 تا 97 اتحادیه به اتاق اصناف مرکز استان پرداخت شده است و همچنین اعضاء کمیسیون‌های پنج گانه اتحادیه انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت مدیره جدید بازسازی اتحادیه است که هم اکنون فاز اول آن که شامل اتاق۵ جلسات و مدیریت به بهره برداری رسیده و فاز دوم هم تا قبل از سال جدید به پایان خواهد رسید.

,

وی در پایان عنوان کرد: مبلغ پیش بینی شده جهت بازسازی فاز دوم ساختمان مدیریت ۱۵۰ میلیون تومان است که نیم بیشتر آن توسط اعضای اتحادیه به صورت همیاری پرداخت خواهد شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه