اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

حسن روحانی در حق خودش ظلم کرد

حسن روحانی در حق خودش ظلم کرد
این روزها رئیس جمهور سخت تحت فشار است زیرا انسان شفاف و روشنی نیست و از همان روز نخست هم نبود، کسی که در کشور انگلیس تربیت شده باشد باید به وی نگاه انگلیسی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، «بعد از ۸ سال نمازجمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌‌شود»، این خبری بود که روزهای پیش از حضور مقام معظم رهبری در نمازجمعه 27 دی‌ماه در بسیاری از رسانه‌ها مطرح شد و بسیاری از شبکه‌های داخلی و خارجی در تکاپو بودند تا بدانند ولی فقیه ایران اسلامی چه بیاناتی خواهند داشت؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

روز موعود فرا رسید و با سخنان رهبر معظم انقلاب مفهوم امت مقاومت تبیین شد و تغییر اولویت ها مدنظر قرار گرفت اما حرکتی عجیب توسط حسن روحانی تعجب عموم را به‌دنبال داشت، البته ترک زودهنگام صف نماز توسط رئیس‌ جمهور بی‌‌سلیقگی و فروکاستن ابعاد گسترده این حرکت عظیم به یک نزاع جناحی سخیف و مصداق کامل همان عدم تشخیص اولویت‌‌های محور سخنان رهبری معظم در خطبه اول نماز بود.

,

حسن محبتی، دکتری علوم سیاسی درباره زوایای این نمازجمعه تاریخی به خبرنگار تیتریک، می‌گوید؛ "فارغ از هر مسئله‌ای، اصل موضوع، حضور رهبری در نمازجمعه پس از یک اتفاق بزرگ یعنی حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق بود، پیش از این هیچ کشوری جرات حمله به پایگاه‌های آمریکایی در حد یک گلوله نداشت اما ایران در کمترین زمان ممکن، پایگاه‌های آمریکایی را مورد اصابت موشک قرار داد. 

, تیتریک,

ترامپ با نمایش قدرت رهبر معظم انقلاب، دست و پای خود را گم کرد

, ترامپ با نمایش قدرت رهبر معظم انقلاب، دست و پای خود را گم کرد,

این مسئله آن روزها، اقتدار ایران را نشان داد و حضور مقام معظم رهبری به‌عنوان فرمانده کل قوا، پس چند روز از حمله به عین الاسد، نشان از درایت، استقامت و قدرت ایشان بود، نخستین موضوعی که بسیار حائز اهمیت بود حضور رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه بود و پس از حمله ای که اتفاق افتاد و آمریکایی ها ترور ناجوانمردانه را در خاک کشور ثالث انجام دادند و دست و پای خود را گم کردند و ترامپ خود را از چشم قدرت‌های بین‌المللی و خبرنگاران دور کرد. 

,

پس از سقوط هواپیمای اوکراینی آمریکایی‌ها رسانه ها را به سمت این حادثه بردند اما سومین اتفاقی که رقم خورد حضور میلیونی مردم برای تقدیر از سردار سلیمانی بود، شاید در تاریخ نه تنها ایران بلکه جهان، برای بدرقه یک عزیز چنین نمایش اقتدار و همبستگی نداشتیم. همه آمده بودند، کسانی که حتی از جناح های مختلف و چهره های سیاسی بودند. این مسئله نشان داد ایرانی ها برای هموطن خود فارغ از هرتفکر و دیدگاهی ارزش قائل شدند.

,

اما درباره اقدامی که حسن روحانی انجام داد باید گفت این روزها رئیس جمهور سخت تحت فشار است زیرا انسان شفاف و روشنی نیست و از همان روز نخست هم نبود.

,
رفتار خارج از شان رجال سیاسی روحانی!
, رفتار خارج از شان رجال سیاسی روحانی!,

حسن روحانی به عنوان شخص دوم مملکت پیش از فرمانده کل قوا یعنی شخص نخست کشور از فضای نماز خارج شد، اگر نخواهیم بگویئم رئیس جمهور بی ادبی و بی احترامی کرد، قطعا می توانیم بگویئم حسن روحانی در حق خودش ظلم کرد.

,

کدام جلسه شورای عالی نظام قرار بود تشکیل شود که حسن روحانی به محض اتمام نماز، فضا را ترک کرد، اینکه رئیس جمهور با این اقدام، خوراکی تبلیغاتی برای رسانه‌ها درست کرد، نشان می‌دهد که باید قاطعانه به رفتار و عملکرد وی رسیدگی شود، این نوع رفتار در برجام نیز مشاهده شد". 

,
 
انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه