اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی عراقی‌ها از برکات شهادت سردار سلیمانی است

تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی عراقی‌ها از برکات شهادت سردار سلیمانی است
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: تظاهرات میلیونی مردم عراق برای خروج امریکایی، از جمله برکات شهادت سردار سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید باقری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص راهپیمایی عظیم عراقی ها علیه امریکایی ها اظهار کرد: رهبر انقلاب در صبحت های اخیر خود به بحث مقاومت اشاره کردند و گفتند سازش و مقاومت هزینه دارد، اما هزینه مقاومت برای کشور ایران کم هزینه تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: امید ترامپ این بود که با شهادت حاج قاسم سلیمانی خط مقاومت را متوقف می کند اما پس از شهادات سردار سلیمانی، برکات جبهه مقاومت روز به روز بیشتر شده است.

,

وی افزود: اولین برکت، هدف قرار دادن پایگاه امریکایی عین الاسد بود؛ تصویب اخراج نیروهای امریکایی از عراق، تصویب تروریست بودن ارتش امریکا در مجلس شورای اسلامی، تظاهرات میلیونی مردم عراق برای خروج امریکایی، از جمله برکات شهادت سردار سلیمانی است.

,

باقری با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید که استقامت کن بر امر ما، مطمن باش که اگر چنین کردی من کمک می کنم، تصریح کرد: ما جایی که فکر آن را نمی کنیم خداوند به ما کمک می کند و پیروز می شویم.

,

وی خاطر نشان کرد: امریکایی ها با شهادت سلیمانی می خواستند جبهه مقاومت را به زوال بکشانند، اما می بینیم امروز خودشان به زوال رسیدند؛ مردم عراق با گرایش ها و نظرات مختلف برای شهادت سردار سلمیانی، ابوالمهندس و اخراج امریکایی حضور میلیونی پیدا می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه