اخبار داغ

رئیس هیئات مذهبی شهرستان بهار:

برآیند برنامه های دهه فجر، تحقق سیاست های کلان حکومت اسلامی باشد

برآیند برنامه های دهه فجر، تحقق سیاست های کلان حکومت اسلامی باشد
سعید فریدی وثوق با بیان اینکه برآیند برنامه های دهه فجر باید تحقق اهداف و سیاست های کلان حکومت اسلامی باشد، گفت: به خاطر ویژگی های منحصر به فرد مقطع حساس کنونی و تقارن دهه فجر انقلاب با فاطمیه، قطعا برنامه های مختلفی در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس هیئات مذهبی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ بهمن ماه را بخشی از تاریخ ما دانست که گذشته را از آینده جدا ساخته است و اظهار کرد: برآیند تمامی اقدامات و فعالیت های دهه فجر انقلاب اسلامی باید تحقق اهداف و سیاست های کلان حکومت  اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فریدی اهداف کلان جمهوری اسلامی را کمک به تعمیق و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب، احیاء اندیشه های دینی و سیاسی امام خمینی (ره)، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب و نمایش کارآمدی آن بیان کرد.

,

وی در ادامه گفت: در شهرستان بهار با توجه به وجود ظرفیت های موجود، فضای بالقوه ای در تحقق این اهداف مترقی وجود دارد که این مهم با هم افزایی و مشارکت هیئات و مساجد بیشتر از گذشته انسجام  خواهد یافت.

,

رئیس هیئات مذهبی شهرستان بهار با اشاره به برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در ایام فاطمیه اول و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: این حجم از برنامه ها نشان از وحدت و انسجام مردمی در حمایت از تفکرات انقلابی است.

,

وی در ادامه به برگزاری برنامه های خاص هیئات مذهبی در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: با عنایت به ویژگی های منحصربه فرد مقطع حساس کنونی و تقارن دهه فجر انقلاب با فاطمیه، قطعا برنامه های مختلفی در حال پیگیری است.

,

فریدی اظهار کرد: مساجد کانون تحولات و شکل گیری جوشش های معنوی مردمی بوده که بایستی نسبت به این مهم برنامه ریزی های دقیق تری صورت پذیرد.

,

رییس هیئات مذهبی شهرستان بهار ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته هیئات مذهبی شهر و برخی از هیئات روستاهای همجوار اعلام آمادگی کرده اند که امسال ضمن تنوع بخشی به برنامه ها، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت متمرکز، اثرگذار و یکپارچه در شهر بهار مشارکت کنند.

,

فریدی اظهار داشت: ایجاد ارتباط معنوی شهر و روستا و مشارکت در برنامه های کلان یکی از اتفاقات مهم  است که بارها بین آحاد مردم اتفاق افتاده و به فضل خدا امسال قوی تر خواهد شد.

,

وی گفت: مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم در کنار هم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح الله، تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه