اخبار داغ

یادداشت؛

بیجار شهری که مسئولان آن را گم کرده اند

بیجار شهری که مسئولان آن را گم کرده اند
آنطور که مشخص است در این شهر با قدمت هفت هزار ساله که فقط نام آن را یدک می کشیم مسوولان ما راه اصلی را گم کرده اند و در بیراهه قدم گذاشته اند . آنطور که مشخص است فولاد، پتروشیمی ، منطقه آزاد تجاری و صدها وعده وعید دیگر به سرنوشت شعارهای دیگر گرفتار شده اند و چشم مردم برای تحقق آنها آب نمی خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، در این چهل و یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ، با یک نگاه گذرا رشد و پیشرفت را در همه شهرهای کشور می بینیم ، جای دوری نمی رویم در همین استان خودمان تقریبا سیر رشد و ترقی در همه شهرستانها صعودی است ، اما اگر واقع بینانه نگاه کنیم به دور از هرگونه تبعیضی و به اذعان خیلی از مسوولین، بیجار تنها شهرستان استان کردستان است که تا کنون مهجور مانده است!!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, در این چهل و یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ، با یک نگاه گذرا رشد و پیشرفت را در همه شهرهای کشور می بینیم ، جای دوری نمی رویم در همین استان خودمان تقریبا سیر رشد و ترقی در همه شهرستانها صعودی است ، اما اگر واقع بینانه نگاه کنیم به دور از هرگونه تبعیضی و به اذعان خیلی از مسوولین، بیجار تنها شهرستان استان کردستان است که تا کنون مهجور مانده است!!,

روزی نیست که خبری ناگوار قلب مردم بیجار را به درد نیاورد ، متاسفانه زخم های پینه بسته بر بدنه ارکان اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی این شهر با قدمت هفت هزار ساله آنچنان عمیق و قدیمی شده است که درمان آن نیازمند سالها خدمت دلسوزان است که شاید به جرات بگوییم قحطی آن به عینه قابل مشاهد است.

,

روی سخن ما با نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی است که شعار انتخاباتی وی در دوره قبل گوش کن بیجار مرا حرفیست!!!

,

نمی دانم نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در خلوت خودشان به وعده وعیده های که سه سال قبل داده اند فکری کرده اند ؟ به چشم اندازی که قولش را دادند و هرگز کسی آن را به چشم ندید فکر کرده اید؟

,

اگر خیلی خوشبین باشیم و نخواهیم فکر کنیم بعد از انتخابات مجلس ، مواضعتان تغییر کرده و یا خدای نکرده بر روی شعارهایتان استوار نمانده اید و متزلزل شده اید و یا احیانا از آن شعارها برای نردبانی جهت پیروزی در انتخابات استفاده کرده اید ، این کم کاریها را به حساب عدم توان و قدرت اجرایی می گذاریم که بماند همین موضوع یک دیوان مثنوی مفصل دارد که یک نماینده با حوزه اختیارتش ، قدرت اعمال کم ترین تغییرات را در سطح شهری با دردهای فراوان ندارد.

,

در این گزارش کوتاه سعی کرده ایم از وضع شهر بیجار که از هر گوشه اش ناله ای برمی خیزد برایتان بگوییم .

,

نماینده عزیز؛ حکایت شهرمان حکایت شهر ارواح شده است ، حال مردمانمان خوب نیست ، افسردگی کمر پیرانمان را که هیچ پشت جوانمان را خم کرده است.

,

جوانان خوبمان در خانه ، به یک دوقل بازی سرگرم شده اند و بدهایشان هم مشغول گذر کردن از کوچه و خیابان ها و دود و دم سرگرم هستند.

,

نماینده عزیر یک مژده بدهم ، درد بیکاری چنان دمار از روزگارمان در آورده است که دیگر کاری به کار شهرمان، فرهنگمان ، آرمانهایمان و ارزش هایمان که دارد به دست برخی افراد ندانم کار به غارت می رود نداریم ، فقط تنها د غدغه امان لقمه نانی پیدا شود که شب را به صبح و صبح را به شب برسانیم .

,

مردم اینقدر درگیر مشکلات اقتصادی خودشان شده اند که دیگر نمی خواهند بدانند نماینده شهرشان برای فولاد ، پتروشیمی ، آهن اسفنجی و منطقه آزاد چه کرده است ، زیرا اگر اقدامی شده بود مطمئنن نتیجه آن را بعد از سه سال می توان در پیشرفت شهر مشاهده کرد.

,

آنطور که مشخص است در این شهر با قدمت هفت هزار ساله که فقط نام آن را یدک می کشیم مسوولان ما راه اصلی را گم کرده اند و در بیراهه قدم گذاشته اند . آنطور که مشخص است فولاد، پتروشیمی ، منطقه آزاد تجاری و صدها وعده وعید دیگر به سرنوشت شعارهای دیگر گرفتار شده اند و چشم مردم برای تحقق آنها آب نمی خورد.

,

آقای نماینده سرتان را درد نیاورم ، حال شهرستان بیجار زیاد خوب نیست هر کجایش دست بگذارید دردی شدید دارد ، این دردها با مسکن حل نمی شود بلکه مرد میدان عمل می خواهد و نیروی کار آمد و توانمند و مدیر بر مبنای شایسته سالاری که بتواند شهر را از فلاکت نجات دهد بس بیا برای رضای خدا هم شده تا دیر نشده کاری کن که جوانان ما کم آواره غربت شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه