اخبار داغ

با قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان آشنا شوید!

با قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان آشنا شوید!
برای خیلی از آدم‌ها خیابان می‌تواند بهترین محل برای خوش‌گذرانی باشد البته خیابان‌هایی که با سایر خیابان‌های دنیا متفاوت است و ویژگی‌های خاص خود مثل درختان قدیمی، معماری زیبا و ... را دارد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان آشنا کنیم تا اگر خواستید با خرید یک بلیط خارجی یا بلیط هواپیما داخلی به آن‌ها سفر کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همان‌طور که می‌دانید معماری همیشه مورد توجه مردم بوده است و باعث شده آن‌ها به ساختمان‌های غول‌پیکر، پل‌های زیبا و فرودگاه‌هایی که در شهر یا خارج از شهر قرار دارند علاقه‌مند شوند. اما خیابان جزو مسیرهای اصلی و روزمره‌ی مردم محسوب می‌شود که همیشه ازآنجا برای خرید کردن، سرکار رفتن، دانشگاه رفتن و ... عبور می‌کنند یا حتی گاهی فقط برای قدم زدن و پیاده‌روی به خیابان می‌آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
 حال ما می‌خواهیم شما را با زیباترین خیابان‌ها در سرتاسر جهان آشنا کنیم تا بدون نیاز به خرید بلیط خارجی یا بلیط  هواپیما داخلی در ذهنتان به این خیابان‌ها بروید. 
,
شما می توانید با خرید بلیط هواپیما  به این مقصد از دیدن این خیابان لذت ببرید.
, خرید بلیط هواپیما,
 
,
خیابان جینلی (Jinli)، چنگدو، چین
,
 
,
خیابان جینلی که در چنگدو کشور چین قرار گرفته است قدمتی 1800 ساله دارد و یکی از قدیمی‌ترین بازارهایی که در استان سیچوآن قرار دارند محسوب می‌شود. این خیابان در سال 2004 بازسازی شد.
,
 خیابان جینلی پر از فانوس‌های قرمز، علامت‌های قدیمی و خانه‌ها و مغازه‌های چوبی است که باعث شده به یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی تبدیل شود و نه تنها گردشگران از سراسر دنیا بلیط خارجی خریده و به اینجا سفر کنند بلکه ساکنان کشور چین نیز با خرید بلیط  هواپیما داخلی به دیدن این خیابان بیایند.
,
 
,
خیابان کانونت (Convent)، هارلم، نیویورک
,
 
,
اگر تابه‌حال بلیط خارجی خریده و به نیویورک سفرکرده باشید یا خودتان ساکن این شهر باشید حتماً می‌دانید که نیویورک خیابان‌های بسیار جذابی را در خود جای‌داده است اما می‌توان گفت جذاب‌ترین و قشنگ‌ترین خیابان آن خیابان کانونت در هارلم است. ساختمان‌های زیبا و پیاده‌روهایی که درخت‌کاری شده‌اند باعث شده کانونت زیباترین خیابان نیویورک باشد. 
,
اگر می‌خواهید زیباترین مسیر در این خیابان را ببینید پیشنهاد می‌کنیم مسیر بین خیابان 149 و 150 غربی را طی کنید تا کلیسای بپتیسم و خانه اشرافی تتنبام را از نزدیک ببینید.
,
 
,
خیابان لمبارد (Lombard)، سان فرانسیسکو
,
 
,
یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های سان فرانسیسکو که از سرتاسر دنیا با گرفتن بلیط خارجی از آن دیدن می‌کنند خیابان لمبارد است. معروفیت این خیابان به دلیل بلوارهایی است که شبیه سنجاق سر هستند و گردشگران برای عکس گرفتن در این خیابان حاضرند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند.
,
 یکی دیگر از دلایل معروفیت لمبارد این است که پر پیچ و تاب ترین خیابان دنیاست و خیلی‌ها برای دیدن منظره‌ی این خیابان از بالا با گرفتن بلیط هواپیما داخلی از شهرهای دیگر به سان فرانسیسکو سفر می‌کنند.
,
, ,
 
,
کامینیتو، لا بوکا، (Caminito, La Boca) بوئنوس آیرس، آرژانتین
,
 
,
رنگی‌ترین خیابان آرژانتین در بوئنوس آیرس قرار دارد که اسم آن کامینیتو به معنای مسیر کوچک است. در حال حاضر این خیابان به یک موزه‌ی خیابانی تبدیل شده است و دارای ساختمان‌هایی به رنگ زرد، آبی و سبز است که هنرمندان محلی آثارشان را در آنجا قرار می‌دهند.
,
 اما در دهه 1950 یک ریل راه‌آهن از کامینیتو عبور می‌کرد که پس از بسته شدن آن یک نقاش به اسم بنیتو کینکلا مارتین خیابان را با هنرمندی تمام نقاشی کرد. اگر برای دیدن این خیابان مشتاق شده‌اید خرید بلیط خارجی انجام بدید و از نزدیک این خیابان جذاب را ببینید.
, خرید بلیط خارجی,
 
,
پیاده‌روی استاد (Philosopher’s walk)، توکیو، ژاپن
,
 
,
دلیل معروف شدن این خیابان درختان آلبالویی است که هر دو سمت آن را پوشانده است و باعث شده به زیباترین خیابان ژاپن تبدیل شود. این مسیر بین معبدهای  گینکاکو جی و نانزن جی قرار گرفته است و بهترین فصل بازدید از آن فصلی است که درختان گیلاس شکوفه می‌دهند.
,
 در گذشته فرد استادی به نام نیشیدا کیتارو هر روز از این خیابان مراقبت می‌کرده به همین دلیل نام آن را پیاده‌روی استاد گذاشته‌اند. اگر در ژاپن زندگی می‌کنید و هنوز از این خیابان دیدن نکرده‌اید سریعاً یک بلیط هواپیما داخلی بخرید و به آنجا بروید.
,
برای خیلی از آدم‌ها خیابان می‌تواند بهترین محل برای خوش‌گذرانی باشد البته خیابان‌هایی که با سایر خیابان‌های دنیا متفاوت است و ویژگی‌های خاص خود مثل درختان قدیمی، معماری زیبا و ... را دارد. در بخش‌های قبلی  شما را با چند مورد از قشنگ‌ترین خیابان‌های جهان آشنا کردیم تا اگر خواستید با خرید یک بلیط ارزان هواپیما خارجی و پیدا کردن بلیط هواپیما برای آن مقصد به آنجا سفر کنید. 
,
 
,
, ,
 
,
همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم معماری همیشه مورد توجه مردم بوده است و باعث شده آن‌ها به ساختمان‌های غول‌پیکر، پل‌های زیبا و فرودگاه‌هایی که در شهر یا خارج از شهر قرار دارند علاقه‌مند شوند. اما خیابان جزو مسیرهای اصلی و روزمره‌ی مردم محسوب می‌شود که همیشه ازآنجا برای خرید کردن، سرکار رفتن، دانشگاه رفتن و ... عبور می‌کنند یا حتی گاهی فقط برای قدم زدن و پیاده‌روی به خیابان می‌آیند.
,
 در بخش‌های قبل چند مورد از این خیابان‌های زیبا را به شما معرفی کردیم و در این بخش به معرفی تعدادی دیگر می‌پردازیم تا بدون نیاز به خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی و بلیط هواپیما در ذهنتان به این خیابان‌ها بروید.
,
 
,
شفشاون (Chefchaouen)، مراکش
,
 
,
یکی از مکان‌های رؤیایی که سالانه عکاسان زیادی برای ثبت تصاویر زیبا بلیط هواپیما خریده و به آنجا می‌روند، خیابان‌های آبی شفشاون در شمال غربی مراکش است. یکی از داستان‌هایی که برای آبی بودن این خیابان‌ها گفته می‌شود این است که یهودیان مهاجر زمانی که از نازی‌ها فرار کرده‌اند این خیابان‌ها را رنگ زدند و داستان دیگری می‌گوید این رنگ آبی برای فراری دادن پشه‌ها بوده است. 
,
به‌هرحال هنوز کسی دقیقاً نمی‌داند این خیابان به چه دلیلی به رنگ آبی درآمده است اما دلیلش هرچه که هست باعث شده گردشگران زیادی برای دیدن این منطقه بلیط ارزان هواپیما خارجی بگیرند و از قبل  نکاتی درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما بدانید.
, نکاتی درباره پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما,
 
,
بروورگراشت  (Brouwersgracht)، آمستردام، هلند
,
 
,
آمستردام در گذشته یکی از مرکزهای بازرگانی بسیار مهم بوده است به همین دلیل کانال بروور در قرن 17 و میان انبارخانه‌ها ساخته شد. مناظر زیبایی که از کانال قابل مشاهده است و ساختمان‌هایی که در اطراف آن قرار دارند باعث شده این خیابان به یکی از زیباترین خیابان‌هایی در هلند تبدیل شود که خیلی‌ها برای دیدنش بلیط هواپیما گرفته و به آمستردام سفر می‌کنند.
,
 
,
Cogels-Osylei، زورنبرگ، آنتورپ، بلژیک
,
 
,
زورنبرگ زیباترین بخشی است که همه آن را با خیابان‌های تماشایی‌اش می‌شناسند که دلیلش وجود ساختمان‌هایی به سبک فان دو سیاکل و آرنوو است. وجود این ساختمان‌ها نشان‌دهنده‌ی ثروتی هستند که آن زمان در دسترس آنتورپ بوده است.
,
 از همین رو خیابان Cogels-Osylei به‌عنوان نماد ثروت در شهر آنتورپ شناخته می‌شود چون این خیابان مجموعه‌ای از این زیبایی‌هاست و خانه‌هایی که در این خیابان قرار دارند باعث می‌شوند هرکسی آن‌ها را می‌بیند چند دقیقه ای به ساختمان‌ها خیره شود. پیشنهاد ما این است که اگر در بلژیک یا کشورهای نزدیک آن زندگی می‌کنید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط ارزان هواپیما خارجی گرفته و به دیدن این خیابان اشرافی بروید.
,
 
,
 
,
, ,
هیشتراس (Heerstrasse)، بن، آلمان
,
 
,
در سال 1980 درخت‌های آلبالو از ژاپن واردشده و در خیابان هیشتراس کاشته شدند و باعث شدند این خیابان به نام خیابان شکوفه‌های آلبالو معروف شود. خیابان هیشتراس دارای یک مسیر سنگ‌فرش شده با ساختمان‌هایی زیباست که هنگام بهار به خاطر شکوفه‌های آلبالو به رنگ صورتی درمی‌آید. 
,
قدم زدن در این خیابان در فصل بهار یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیاست که می‌توانید با گرفتن یک بلیط ارزان هواپیما خارجی و سفر به آلمان آن را تجربه کنید.
,
 
,
خیابان هربرت بیکر (Herbert Baker) ، پرتوریا، آفریقای جنوبی
,
 
,
در بین ماه‌های سپتامبر و نوامبر می‌توانید از یک فاصله‌ی دور شکوفه‌های بنفش درختان نورا که پرتوریا وجود دارند را ببینید اما در این بین خیابان هربرت بیکر با داشتن صدها درخت نورا که شکوفه‌هایشان سفید است با همه‌ی خیابان‌ها فرق دارد و یک جذابیت دیگری برای گردشگران دارد.
,
 اگر قصد سفر در این ماه‌ها را دارید حتماً دیدن این خیابان را در لیست مکان‌هایی که دوست دارید از آن‌ها دیدن کنید قرار دهید تا شاید روزی برای رفتن به آنجا بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما خارجی خریدید.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه