اخبار داغ

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود؛

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان غربی

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان غربی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: افزون بر ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان برنامه طی ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، جواد زاهدی در نشست با خبرنگاران رسانه ها با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر در سال جاری، اظهار داشت: کمیته کودک و نوجوان دهه فجر که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز عضو این کمیته است، بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی، شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان را در قالب ۴۰ عنوان برنامه برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی، افزود: کمیته کودک و نوجوان دهه فجر متشکل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداسیمای مرکز آذربایجان غربی است.
,
 
,
زاهدی افزود: برنامه‌های دهه فجر کانون در ۱۷ شهرستان و ۳۵ مرکز ثابت و سیار روستایی و شهری از ۱۲ ماه جاری با نواختن زنگ انقلاب در مراکز آغاز می‌شود و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز پایان می‌پذیرد.
,
 
,
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: برپایی کارگاه‌های سفال، عروسک سازی، نقاشی و فعالیت‌های مرتبط با فعالیت‌های کانون، برپایی نمایشگاههی مختلف از جمله عکس، نقاشی و کتاب، برپایی محافل ادبی، شعر و داستان با موضوع شیو‌های انقلاب اسلامی و تاریخ و شخصیت‌ها و آثار انقلاب اسلامی، برگزاری ویژه برنامه نخلستان، برپایی ایستگاه شعار نویس و ویژه برنامه پاتوق انقلاب، برگزاری پنجمین همایش کبوتران کوچه ما از مهمترین برنامه‌ها در ایام دهه فجر امسال است.
,
 
,
زاهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به برپایی جشن انقلاب در تمامی مراکز کانون در شهرهای مختلف استان، گفت: برپایی جشن انقلاب در تمامی مراکز، نمایش فیلم از وقایع انقلاب، اجرای بازی‌های بومی و محلی، راه اندازی و تجهیز دو کتابخانه در شهرستان‌های اشنویه و سلماس با یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب، تجلیل از کودکان و نوجوانان خلاق و ویژه، حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و اجرای ۴ نمایش عروسکی از آثار ملی در شهر‌های ارومیه و مهاباد از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در ایام الله دهه فجر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه