اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

روش مقابله با توطئه‌های دشمن اقتصاد مقاومتی است

روش مقابله با توطئه‌های دشمن اقتصاد مقاومتی است
آیت‌الله سید احمد علم الهدی ضمن تأکید بر اینکه روش مقابله با توطئه‌های دشمن همین اقتصاد مقاومتی است گفت: باید به نقطه‌ای در اقتصاد مقاومتی برسیم که دیگر حربه اقتصادی دشمن کارساز نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در همایش الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با رویکرد دستاوردهای معینهای اقتصاد مقاومتی در شهر شاندیز گفت: پیش از حضور استاندار شهید حاج قاسم سلیمانی آمد و گفت استاندار جدید یک نماینده دولت نیست بلکه ثمره انقلاب و دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این حرکت شما فقط یک حرکت اقتصادی نیست بلکه این حرکت یک وابستگی خاصی به جریان انقلاب دارد و نقطه مقاومت است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که روش مقابله با توطئه‌های دشمن همین اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد: دشمن بیش از ۳۰ سال اطراف ما تهدید می کند ولی جرأت نزدیک شدن به ما را ندارد.

,

وی افزود: دشمن در جوابی که در مقابل ترور حاج قاسم سلیمانی دادیم جرأت مقابله و تقابل نداشت و در همین راستا باید به جایی در اقتصاد مقاومتی برسیم که دیگر این حربه دشمن کارساز نباشد.

,

آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: در مثلث اقتصادی تمام ارکان قدرت در پشت معین‌های اقتصادی قرار گرفته‌اند و دلیل این حمایت‌ها برای اثبات این نکته است که اگر نگاه ما به درون باشد می‌توانیم مشکلات خودمان را حل کنیم و فقر را از جامعه بزداییم.

,

وی افزود: در این یک سال این طرح مثلث اقتصادی موفق بوده و از ۳۰ هزار میلیارد تومان که پیش‌بینی شده وارد استان شود ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه نقدی وارد استان شده است که موفقیت بزرگی حساب می شود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا امروز ۱۶۳ شرکت معین اقتصادی وارد طرح شده‌اند که پیشرفت قابل ملاحضه‌ای است.

,

وی با اشاره به اهمیت نسخه پیشرفت استان افزود: اگر برکت در کنار ثروت نباشد این ثروت می تواند بلای جان باشد و امیدواریم برکت برای شما در این مسیر ایجاد شود.

,

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: این می‌تواند نقطه آغازی برای اقتصاد مقاومتی باشد و امیدواریم این طرح با حمایت شما عزیزان با موفقیت انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه