اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

تبیین انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه محوریت اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد

تبیین انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه محوریت اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین خود انقلاب اسلامی و نیز اصل مترقی ولایت فقیه توجه ویژه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه بزرگداشت ایام‌الله یکی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین وظایف برای جامعه است، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی با الهام از آیات قرآنی، گرامیداشت ایام‌الله را الزامی بیان کردند و صبار و شکور بودن را رمز موفقیت دانستند. این موضوع نشانگر جایگاه روزهای مهم انقلاب برای نشان دادن عزت و عظمت پیروزی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: تلاش برای گرامیداشت انقلاب مستند شرعی و قرآنی دارد. بر همین مبنا باید ضمن تذکر به دیگران، از فراموش شدن این ایام جلوگیری کنیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: باید روح برنامه‌های دهه فجر تبیین انقلاب اسلامی باشد. امروز شاهد هستیم که با مرور زمان دشمن ایجاد شبهه می‌کند و حتی دلیل انقلاب را زیر سوال می‌برند، در مقابل این هجمه تبلیغاتی باید نسبت به تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای عموم مردم به ویژه نسل جوان اهتمام شود.

,

وی، بیان داشت: مقایسه دستاوردها و وضعیت جامعه قبل و بعد از انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین مبانی ضروری است که می‌توان در برنامه‌های دهه فجر به آن‌ها پرداخت و نسبت به روشنگری در این زمینه فعالیت کرد.

,

حجت‌الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های این ایام، دشمن شناسی را مدنظر قرار دهیم. معاندین و مخالفین نظام با ترفندهای مختلف و امپراطوری رسانه‌ای در صدد از یاد بردن دشمن هستند که باید با این هجمه مقابله کنیم. در موارد مختلف، تبلیغات را طوری انجام می‌دهند که جای دوست و دشمن را تغییر می‌دهند.

,

وی، ابراز داشت: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم است. برای جلب مردم به انتخاب اصلح باید از تریبون‌های این روزها بهره برد تا در انتخابات شاهد تاثیرگذاری آن باشیم.

,

امام جمعه ارومیه، در پایان سخنان خود، ضمن تاکید بر لزوم تبیین اصل مترقی ولایت‌فقیه برای عموم مردم، گفت: در دهه فجر می‌توان در زمینه تبیین این اصل والا تلاش کرد و از سیاهنمایی‌های دشمن در این زمینه نیز جلوگیری به عمل آورد.

,

در این جلسه، مسئولین کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر آذربایجان‌غربی به بیان برنامه‌های خود و نیز ارائه نکات مدنظر برای اجرا شدن در دهه فجر پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه