اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اعلام کرد؛

حذف سهمیه سوخت تاکسی های بدون پروانه از اول اسفند

حذف سهمیه سوخت تاکسی های بدون پروانه از اول اسفند
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اعلام کرد: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی کشور و براسای مصوبه هیئت وزیران و در راستای شناسایی تاکسی های فعال از غیرفعال از ابتدای اسفند ماه سالجاری سهمیه سوخت تاکسی های بدون پروانه حذف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: یکی از اهداف تعریف شده در اجرای طرح سهمیه بندی سوخت اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

امیر جمشیدنژاد بیان کرد: هیئت وزیران مصوبه ای به وزارت کشور مبنی بر شناسایی تاکسی های غیر فعال ابلاغ نمود و پیرو این مصوبه اتحادیه تاکسیرانی کشور هم سامانه جامع ناوگان تاکسیرانی را راه اندازی نمود تا فرایند صدور پروانه تاکسی ها در شهرهای مختلف بصورت برخط در این سامانه گزارش دهد.

,

 

,

وی اعلام کرد: براساس قانون پروانه تاکسی شرط اصلی برای تردد و فعالیت تاکسی ها در سطح شهر است.

,

 

,

وی گفت: در راستای جلوگیری از تضعیف حقوق رانندگان فعال تاکسی، سهمیه سوخت رانندگان تاکسی بدون پروانه از ابتدای اسفند ماه حذف می شود.

,

 

,

جمشیدنژاد عنوان کرد: پروانه تاکسی هر دو سال یکبار نیاز به تمدید دارد و متاسفانه بسیاری از رانندگان به تاریخ انقضای پروانه تاکسی توجه نمی کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تعداد 1300 پروانه تاکسی تمدید شده است، گفت: رانندگان تاکسی که تاریخ پروانه فعالیت آنها اتمام یافته برای جلوگیری از قطع سهمیه سوخت هر چه سریعتر با مراجعه به این سازمان نسبت به تمدید پروانه تاکسی های خود اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه