اخبار داغ

همگام با لیگ برتر؛

تساوی در تبریز؛ استارت سه امتیازی یحیی

تساوی در تبریز؛ استارت سه امتیازی یحیی
در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته هفدهم روز گذشته سپاهان در مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت که این بازی با تساوی پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته هفدهم روز گذشته سپاهان در در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت که این بازی با تساوی پایان یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سپاهان در حالی این دو امتیاز را از دست داد که پرسپولیس در این هفته در اولین حضور یحیی گل محمدی از سد تراکتور گذاشت و فاصله پنج امتیازی با سپاهان را ایجاد کرد.

,

شاگردان قلعه نویی با به دست آوردن تنها 10 امتیاز و کسب 4 مساوی و 2 برد و یک شکست از 7 بازی پایانی عملکرد مناسبی برای یک مدعی قهرمانی محسوب نشده و در صورت ادامه‌دار بودن می‌تواند سپاهان را از کورس قهرمانی دور کند.

,

طلایی پوشان در این بازی علی رغم اینکه موقعیت های زیادی را در گل زنی ایجاد کردند، اما نتوانستند از آن بهره ببرند، ضعفی که در برخی از بازی هلای سپاهان بسیار مشهود است و موقعیت هایی که از دست می رود به بیش از 10 عدد می رسد که در فوتبال حرفه ای این میزان بی دقتی و هدر رفت موقعیت نمی تواند شاخصه خوبی باشد.

,

در مقابل ماشین سازی سپاهان در خط حمله خود کم فروغ بود اما در کار دفاعی هر چه از رمان بازی گذشت استوارتر نشان داد و در نهایت با این یک امتیاز به اصفهان بازگشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه