اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه:

۹۷۰ کرمانشاهی به حج تمتع اعزام می‌شوند

۹۷۰ کرمانشاهی به حج تمتع اعزام می‌شوند
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام ۹۷۰ کرمانشاهی به حج تمتع ۹۹ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد دارابی در گفتگو با مرصادنیوز با اشاره به انجام تدارک برگزاری مقدمات حج ۹۹ اظهار داشت: در صدد هستیم تا پایان هفته جاری اسامی مدیران کاروان‌های واجد شرایط و تا بیستم بهمن ماه کاروان‌ها را اعلام کنیم، تا مردم بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: در حال حاضر کمیته مسکن سازمان حج و زیارت برای تأمین و اجاره هتل‌ها در موسم حج در عربستان مستقر است تا قیمت‌ها تا حدودی مشخص شود و در ادامه کمیته حمل و نقل نیز باید قیمت‌های حمل و نقل درون و برون شهری و هوایی را اعلام کند.

,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از اعلام قیمت تغذیه توسط کارگروه تدارکات در نهایت نرخ حج مشخص خواهد شد.

,

دارابی با بیان اینکه ثبت نام از دهه سوم بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: در ابتدا مبلغی به عنوان علی الحساب دریافت خواهد شد و مبلغ نهایی نیز پس از نهایی شدن قیمت‌ها مشخص می‌شود.

,

این مسئول عنوان کرد: سال قبل ۹۷۰ زائر از استان کرمانشاه به حج مشرف شدند که ۵۵ درصد اهل تشیع و ۴۵ درصد اهل تسنن بودند که امیدواریم امسال با توجه به افزایش احتمالی هزینه‌ها، شاهد اعزام همان آمار ۹۷۰ زائر به حج باشیم.

,

دارابی ادامه داد: همچنین با توجه به انجام تعمیرات در فرودگاه کرمانشاه برای اعزام حجاج در تیر ماه، در حال رایزنی هستیم و امیدواریم مانند سال‌های گذشته پروازها از کرمانشاه انجام شود اما اگر تعمیرات فرودگاه ادامه یابد حجاج کرمانشاهی باید از ایستگاه پروازی دیگری به حج اعزام شوند.

,

وی درباره اعزام به عتبات عالیات، افزود: در حال حاضر بنا به اتفاقات رخ داده شده در کشور عراق و بسته بودن مرزها از سوی طرف عراقی، اعزام به عتبات عالیات انجام نمی‌شود و برای از سرگیری اعزام‌ها منتظر دستور مقامات امنیتی هستیم.

,

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: افرادی که متقاضی اعزام به سوریه هستند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفاتر زیارتی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه