اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

۲۰طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح می‌شود/ راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است

۲۰طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح می‌شود/ راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است
معاون اجرایی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: در گرامیداشت دهه فجر امسال ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سرهنگ حمید معین، معاون اجرایی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد گرامیداشت دهه فجر در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: 6 هزار برنامه در رده های مختلف بسیج به مناسبت این ایام در سطح استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

سرهنگ معین افتتاح 20 طرح اقتصاد مقاومتی، افتتاح 50 واحد مسکونی برای سیل زدگان استان و اعزام 24 تیم پزشکی به مناطق محروم را از جمله مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

,

وی افزود: باتوجه به شرایط خاصی حاکم بر کشور، کیفیت و اثربخشی برنامه ها در کنار کمیت برنامه ها، همچنین حضور موثر و گسترده و اقتدار بخش در برنامه های مختلف به خصوص در برنامه های محوری و اساسی که در روز 12 و 22 بهمن برگزار می شود، مد نظر است.

,

سرهنگ معین با بیان اینکه 22 بهمن امسال مصادف با اربعین شهید سپهبد سلیمانی است، گفت: محوریت بخشی به عناصر وحدت بخش، همبستگی آفرینی  و برانگیختگی عمومی جهت افشای سناریوی دشمنان ، منافقان، در راس آنان آمریکا  در راس برنامه ها است.

,

وی همچنین از دیگر برنامه های محوری استان خراسان شمالی در این ایام به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید توفیقیان ۱۴ بهمن در شهرستان اسفراین اشاره کرد.

,

این مقام مسئول همچنین به اعزام 14 تیم پزشکی به مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت:  اعزام اکیپ های پزشکی در گروه های جهادی در طول سال نیز در حال برگزاری است اما در برخی مناسبت ها ویژه تر اجرایی می شود که در این ایام ارائه خدمات پزشکی در قالب دارو و ویزیت رایگان انجام می شود.

,

سرهنگ معین خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های روشنگری با موضوعات انتخابات، اقتصادمقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری رزمایش گردان بیت المقدس در این ایام بخشی دیگر از برنامه های اساسی تدارک دیده شده برای امسال است.

,

وی همچنین از اعزام کاروان‌ها به اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی نام برد و گفت: از سوم بهمن ما اعزام کاروان های راهیان نور در استان آغاز شده و در قالب 7 کاروان در تمامی شهرستان ها اعزام صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه