اخبار داغ

واکنش مفتح به اظهارات اخیر ظریف در خصوص مذاکره با آمریکا؛

با قاتل شهید سلیمانی هیچ مذاکره ای نداریم

با قاتل شهید سلیمانی هیچ مذاکره ای نداریم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اظهارات اخیر ظریف در خصوص مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور یکپارچه مردم در این راهپیمایی ها در حقیقت نظر مردم بلاواسطه بیان شد که با دشمن این ملت که دستش به خون سردار سلمیانی و همراهانش آغشته است، هیچ زمینه ای برای صحبت و مذاکره وجود ندارد.
[

«محمدمهدی مفتح» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با نشریه آلمانی «اشپیگل» که در آن گفته بود «دولت ترامپ می‌تواند گذشته‌اش را جبران کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره بازگردد» واکنش نشان داد و اظهار داشت: این صحبت های وزیر خارجه کشور در مغایرت کامل با حضور یکپارچه مردم در تشییع شهید قاسم سلیمانی در تمام نقاط کشور و حتی در کشورهای مختلف جهان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: با توجه به حضور یکپارچه مردم در این راهپیمایی ها در حقیقت نظر مردم بلاواسطه بیان شد که با دشمن این ملت که دستش به خون سردار سلیمانی و همراهانش آغشته است، هیچ زمینه ای برای صحبت و مذاکره وجود ندارد.

,

نماینده مردم تویسرکان خاطر نشان کرد: این اقدام آقای ظریف با پیام مردم عزیز که بدون واسطه اعلام کردند با دشمن مذاکره نمی کنیم، هیچ تناسبی ندارد.

,

مفتح در پاسخ به این سوال که "چرا دولت از موضع ضعف به دنبال مذاکره با آمریکا است؟ جواب این سوال را باید از دولت پرسید؛ ما به عنوان نماینده مردم نظر مردم را داریم که مردم خواهان برخورد قاطع با آمریکای جنایتکار هستند.

,

وی در پایان گفت: باید دولتمردان ما به دیدگاه های مردم توجه کنند؛ اما صحبت های وزیر خارجه ما هیچ تناسبی با این پیام مردم در تشییع سردار سلیمانی نداشت.

,

انتهای پیام/ رستمی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه