اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد؛

اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت تجلیل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت تجلیل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
انجم شعاع گفت:برنامه های دهه فجر امسال با یاد و تجلیل از سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حسین انجم شعاع صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: با توجه به این که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم آمادگی لازم جهت اجرای با شکوه برنامه های دهه فجر را با همکاری همه دستگاه ها و نهادها داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان این که دهه فجر فرصتی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده اند اما ما در زمینه های مختلف از جمله نظامی و تکنولوژی و .. به پیشرفت های زیادی دست یافته ایم که این اقتدار و عزت کنونی برای کشور بی سابقه بوده است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان ادامه داد: اگر دشمنان مانع پیشرفت کشور ما در عرصه های مختلف نبودند و مسئولین نیز به ظرفیت های داخلی نگاه می کردند مطمئنا ما امروز پیشرفت های بیشتری داشتیم؛ اصحاب رسانه می توانند پیشرفت های چشم گیر انقلاب را به گوش مردم برسانند.

,

انجم شعاع با اشاره به اهمیت دهه فجر خاطر نشان کرد: امسال دهه فجر باید با حضور پررنگ مردم برگزار شود زیرا ما بحث انتخابات را در اسفندماه سال جاری در پیش داریم .

,

وی بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) است تا در بین مردم نشاط و شادی ایجاد کنیم و زمینه را برای انتخابات باشکوه فراهم کنیم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان با بیان این که برنامه های دهه فجر باید وحدت بخش باشند؛ افزود : باید از صحبت هایی که باعث اختلاف در جامعه می شود پرهیز کرد زیرا دهه فجر متعلق به همه مردم است و همه جناح ها باید حضور داشته باشند.

,

انجم شعاع توضیح داد: دهه فجر می تواند فرصتی برای ترویج و ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات باشد زیرا حضور مردم در انتخابات مهم است .

,

وی با اشاره به این که برنامه های دهه فجر امسال باید با یاد و تجلیل از سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شود؛ ابراز داشت: از یک ماه گذشته ستاد دهه فجر استان با ۲۴ کارگروه تشکیل و ایجاد شده است و بیش از ده هزار برنامه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

,

دهه فجر امسال با یاد و تجلیل از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود/برگزاری بیش از 10 هزار برنامه در سراسر استان

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان تشریح کرد: مراسم ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در محل مصلی امام علی(ع) شهر کرمان و با سخنرانی فدایی استاندار کرمان انجام خواهد شد و همچنین در این روز مراسم گلباران یادمان امام (ره) و شهدای انقلاب و مقاومت نیز برگزار خواهد شد.

,

انجم شعاع گفت: برنامه زنگ انقلاب نیز در روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد و در شهر کرمان این مراسم به صورت ویژه در مدرسه پسرانه شاهد و با حضور مسئولین برگزار می شود.

,

وی تصریح کرد: در دهه فجر برنامه های همچون همایش زینبی زنان، جشن انقلاب اصناف، نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت و برنامه های جانبی برگزار یم شود .

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان ادامه داد: در دهه فجر محافل قرآنی در سطح شهر برگزار خواهد شد که اولین برنامه کارگروه قرآنی کشوری در روز پنج شنبه ۱۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در محل گلزار شهدای کرمان با حضور قاریان بین المللی برگزار خواهد شد .

,

انجم شعاع با بیان این که جشن میهمانی لاله ها ۱۷ بهمن در گلزار شهدا کرمان برگزار می شود، ابراز کرد: سلسله نشست های زن در آیینه انقلاب نیز به مدت ۱۰ شب در ۱۰ مسجد برگزار خواهد شد و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همایش بزرگ ورزش صبحگاهی و جشن ویژه مددجویان کمیته امداد از دیگر این برنامه هاست.

,

وی خاطر نشان کرد: برنامه چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سردار سلیمانی نیز در روز ۲۲ بهمن همراه با سرار کشور و همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و در شهر کرمان نیز روز ۲۷ بهمن مراسم چهلم دیگری برای این شهید بزرگوار برگزار می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان عنوان کرد: ویژه برنامه سلام بر امام نیز چهارشنبه ۱۶ بهمن در جوار قبر شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد که مجری این برنامه آستان قدس رضوی است.

,

انجم شعاع افزود: مراسم جان باختگان تشییع شهدای مقاومت نیز روز پنج شنبه ۱۰ بهمن در حسینیه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه