اخبار داغ

فرماندار:

هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان زاهدان مشاهده نشده است

هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان زاهدان مشاهده نشده است
فرماندار شهرستان زاهدان گفت: با توجه به قرارگیری زاهدان در یک استان مرزی، خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان زاهدان به ریاست ابوذرمهدی نخعی، فرماندار و با حضور ولی محمد بامری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضا پیش از ظهر امروز، سه شنبه، 8 بهمن در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، ابوذرمهدی نخعی ضمن تاکید بر وظیفه اصلی کارگروه که ارتقای سطح سلامت مردم است، تصریح کرد: همکاری کلیه اعضای کارگروه  درارتقای سلامت جامعه حائز اهمیت است.

وی یکی ازدغدغه های عرصه سلامت را بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان عنوان کرد و افزود: ارتقای آگاهی عموم مردم وپیش بینی و اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری وکنترل عوامل خطر توسط  سازمانهای ذیربط باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا و همجواری زاهدان با دو کشور افغانستان و پاکستان افزود: هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان زاهدان تاکنون گزارش نشده است و در این جلسه بر آمادگی دستگاه های بهداشتی و درمانی شهرستان جهت پیشگیری و جلوگیری از شیوع این بیماری خطرناک تاکید شد.

شایان ذکر است، در پایان این جلسه اعضای کارگروه سلامت درخصوص معضلات و مشکلات شان مطالبی را عنوان کردند و مواردی درخصوص برطرف کردن آن ها نیز مصوب شد که از جمله این مصوبات برگزاری یک کارگروه فرعی در اسرع وقت به ریاست فرماندار بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه