اخبار داغ

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد؛

برگزاری تجمع فاطمیون در ملایر

برگزاری تجمع فاطمیون در ملایر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی گفت: تجمع بزرگ فاطمیون ملایر هم‌زمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های ایام شهادت حضرت فاطمه در شهرستان ملایر گفت: مساجد، تکایا و هیئات مذهبی ملایر مراسم عزاداری بانوی گرامی اسلام حضرت زهرا (س) را در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به برگزاری تجمع فاطمیون در شهر ملایر تصریح کرد: این مراسم روز شهادت حضرت فاطمه (س) با حرکت دسته‌ها عزاداری شهرستان از دفتر امام‌جمعه به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

,

حجت‌الاسلام گروسی افزود: برای تبیین هر چه بیشتر سیره این بانوی گرامی اسلام و آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی اسلامی زنگ فاطمی در مدارس شهرستان نواخته می‌شود.

,

مدیر اداره تبلیغات اسلامی گفت: در ایام فاطمیه روحانیون به مدارس، روستاها، حسینیه‌ها، مساجد و تکایای سطح شهرستان اعزام شدند و برنامه‌های عزاداری برگزار شد.

,

وی ولایت‌پذیری و ولایتمداری را مهم‌ترین ویژگی سبک زندگی حضرت زهرا (س) دانست و تأکید کرد: در برنامه‌های مختلف ایام فاطمیه سعی شده است که به سبک زندگی فاطمی توجه شود.

,

حجت‌الاسلام گروسی بابیان اینکه برگزاری گفتمان دینی در مدارس از دیگر برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س) است، افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، مراسم عزاداری در مدارس و توزیع بروشور سبک زندگی فاطمی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه