اخبار داغ

حضور مردم در انتخابات وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند

حضور مردم در انتخابات وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند
در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بخش خزل نهاوند مقرر شد یکی از مدارس این بخش به‌پاس مجاهدت‌های سردار سلیمانی به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ روح‌الله سلگی، بخشدار بخش خزل نهاوند در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش بخش خزل نهاوند گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه یک انسان مؤمن، شجاع و مجاهد خستگی‌ناپذیر بود که در قلب میلیون‌ها نفر از مردم جهان جای دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: بدرقه میلیونی شهید سلیمانی نشان‌ دهنده عشق و ارادت مردم به این شهید والامقام است و دشمنان باید بدانند راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.

,

بخشدار خزل نهاوند با اشاره به جنایت آمریکایی‌ها در ترور شهید سلیمانی ادامه داد: ملت مقاوم ایران اسلامی نشان داده است که در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان عزتمندانه ایستاده است.

,

سلگی خاطرنشان کرد: مردم در عرصه‌های مختلف نشان دادند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و دشمنان خواهند دید مردم در عرصه انتخابات نیز با حضور پرشور خود دشمنان را نا امید می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم راه انقلاب را ادامه می‌دهند، اظهار کرد: ملت ایران مصمم‌تر از همیشه انسجام ملی خود را حفظ کرده و حضور پرشور در رویدادهای مختلف مانند انتخابات مجلس می‌تواند اثربخشی انسجام ملی را بیشتر نشان دهد.

,

بخشدار خزل با تأکید بر این موضوع که هرچقدر شور انتخابات بیشتر باشد به‌ مراتب ضریب امنیت و اقتدار ملی بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنیم و مجریان، ناظرین، دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف آن‌ها، کاندیداها و هواداران آن‌ها ضمن رعایت دقیق قانون باید به برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری کمک کنند.

,

وی در پایان این جلسه نیز از نامگذاری یک مدرسه در منطقه خزل به نام سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

,

حمایت آموزش‌ و پرورش خزل از طرح محسنین کمیته امداد

, حمایت آموزش‌ و پرورش خزل از طرح محسنین کمیته امداد, حمایت آموزش‌ و پرورش خزل از طرح محسنین کمیته امداد,

در ادامه این جلسه حق مراد خزایی، رئیس آموزش‌ و پرورش بخش خزل گفت: آموزش‌ و پرورش با تمام توان از طرح پویش اکرام ایتام و محسنین در منطقه حمایت می‌کنند.

,

وی اظهار کرد: در جهت تحقق هدف موردنظر که ۶۰۰ نفر زیر مجموع طرح محسنین و سهمیه منطقه خزل است تمام توان خود را برای بسیج مردم منطقه برای رساندن کمک به این دانش آموزان به کارخواهیم گرفت.

,

خزایی در ادامه جلسه با شاره به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: به ‌پاس یک‌ عمر مجاهدت خالصانه و صادقانه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مدارس بزرگ شهر فیروزان را به نام این سردار بزرگ نامگزاری خواهیم کرد.

,

رئیس آموزش و پروش بخش خزل بابیان اینکه شهادت، حق این سردار بزرگ بود، گفت: عمر با برکت ایشان در راه اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی سپری شد و به یاری خدا راه این شهید بزرگ را باقدرت ادامه می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه