اخبار داغ

یادداشت؛

دست رد مردم بر انتخاب انحصارطلبان بی‌مسئولیت

دست رد مردم بر انتخاب انحصارطلبان بی‌مسئولیت
در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف سنگینی در انتخاب افراد براساس مشکلات واقعی کشور از قبیل معیشت، اشتغال کشور براساس سندچشم اندازجمهوری اسلامی ایران و گام دوم انقلاب وجود دارد و قطعا مسئولیت انتخاب اشتباه متوجه خود ماخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبریان از مخاطبان پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس بیان کرد، مقام معظم رهبری فرموده است: اگر شما جوانان زمینه را برای روی کارآمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید غصه های شما تمام می شود و این غصه‌ها مخصوص شما نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هجمه روحانی و اصلاح طلبان به شورای نگهبان در  انتخابات ۹۸ چیز عجیبی نیست: همواره قبل از انتخابات وقتی عملکرد ضعیفی دارند و  می دانند از سوی مردم ایران اقبالی برای رای ندارند، به شورای نگهبان حمله می کنند که کاندیدای مجلس مشکل دار و رد صلاحیت شده  است را تایید کنند یا در صورت عدم تایید بیان کنند ما انتخابات مجلس ۹۸ را تحریم می کنیم و یا مثل همیشه با کاندید درجه دو و سه خود شرکت خواهیم کرد.

,
در طی چهل سال انقلاب اسلامی حداقل سی و دوسال دولت و مجلسی همفکر و با تفکر غربگرا روی کار بوده و وجه مشترک همه آنها قبل از انتخابات حمله به ارکان نظام  بعد از انتخاب شدن و عملکرد ضعیف نپذیرفتن  مسئولیت اشتباهات خود و به گردن انداختن  بقیه بویژه انقلابی ها بوده است.
,
 
,
وظیفه مردم انتخاب اصلح، افراد متعهد و متخصص انقلابی که دغدغه خدمت به مردم  به دور از تعصبات قومی و قبیله ای و حزبی و جناحی دارند و تبعیت از شاخص های انتخاب افراد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری است و این اقدام مهمترین راهکار برای پیشرفت کشور براساس عدالت و آموزه های اسلام است.
,
 
,
شانتاژ رسانه ای اصلاح طلبان در انتخابات و موضوعات اولویت کشور مثل برجام و غیره و از میدان به در کردن رقبا با عناوین مردم پسند مثل دلواپسان برجام و انحصار طلبی وغیره بوده است. 
,
 
,
با بررسی تعداد افراد و دوره های به قدرت رسیدن جریانهای سازندگی و دوم خرداد و  اصلاحات و اعتدال و دوره موسوی متوجه می شویم انحصارطلب بیشتر شامل خود آنها می شود تا کسانی که دغدغه انقلاب و خدمت به مردم دارند، از سویی شعارهای جوان پسند و عامه پسند آزادی و کنسرت و غیره و متهم کردن رقبا به دیوارکشی خیابان و قاتل بودن و جنگ طلب و بلد بودن زبان دنیا  شاه کلید شعارهای انتخاباتی و رای آوردن بدون پذیرفتن مسئولیت آنها بوده است.
,

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف سنگینی در انتخاب افراد براساس مشکلات واقعی کشور از قبیل معیشت، اشتغال کشور براساس سندچشم اندازجمهوری اسلامی ایران و گام دوم انقلاب وجود دارد و قطعا مسئولیت انتخاب اشتباه متوجه خود ما خواهد بود.

,

اکبریان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه